مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با اشاره به اینکه از سرمربی جدید تیم حمایت می‌کنیم گفت: نفراتی که از مس جدا شدند دلشان با ما نبود.
کد خبر: ۴۴۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 13 June 2017
سید‌امجد مسعود‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمان به اتفاقات اخیر در مورد نحوه حضور و فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات پرداخت و اظهار‌داشت: خانواده فوتبال در کرمان باید از موقعیت فعلی و انتخاب سر‌مربی جدید خوشحال بوده و برای موفقیت استان همگی متحد شوند.

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: برای آنکه تیمی خوب و منسجم را روانه مسابقات فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال کشور کنیم تلاش می‌کنیم . خوشبختانه ما بر اساس برنامه زمان‌بندی اقدامات اولیه را آغاز کردیم و پس از انتخاب سرمربی، وارد بازار نقل و انتقالات شده‌ایم و در این بین تلاش می‌کنیم تا مطابق با اهداف و برنامه‌های سرمربی تیم و مجموعه باشگاه حرکت کنیم.

وی افزود: در این بین با بازیکنانی همچون فرهاد سالاری‌، مجتبی محبوب مجاز، احسان پور‌شیخعلی ، رضا حیدری و رضا ستاری قرار‌دادهای جدیدی به امضا رسانده‌ایم و این نفرات با تمدید قراردادهای خود به مدت یک سال دیگر با تیم همکاری می‌کنند.

مسعود‌زاده خاطر‌نشان کرد: همچنین با رامتین سلیمان‌زاده از خونه به خونه و نعمت بخشی از فولاد یزد به تفاهم رسیده‌ایم و این نفرات با امضا قرار داد در مسابقات فصل آینده با پیراهن تیم مس در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سرمربی جدید تیم را حمایت می‌کنیم

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم و حضور فردی بومی در این سمت اظهار داشت: احمد نخعی از سرمایه‌های ورزش استان و باشگاه صنعت مس است و البته ما مربیان خوبی در سطح کرمان داریم و قطعا این اقدام می‌تواند آغاز حرکتی نو در فوتبال استان باشد.

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان افزود: باید از یک جایی به توانمندی‌های نخبگان بومی هم اعتنا کرد و امیدوارم احمد نخعی به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس بتواند شایستگی‌ها و توانایی‌های بالای خود را به نمایش گذاشته و با وی تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.

وی بیان کرد: باشگاه مس ، کمیته فنی و هیئت مدیره نیز حمایت همه جانبه خود را از وی اعلام می‌کند و قطعا ایشان در همه لحظات مورد حمایت باشگاه خواهد بود .

به دنبال تقویت نیمکت تیم هستیم

مسعود‌زاده در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه انتخاب سایر نفرات حاضر در کادر فنی، گفت: قطعا در این بین نظرات سرمربی تیم قابل اهمیت است، ما هم مثل سرمربی تیم همین نگاه را داریم و از سیاست‌های وی در انتخاب و چیدمان اعضای کادر فنی حمایت می‌کنیم ، لذا با توجه به گفت‌و‌گو‌های انجام گرفته، باشگاه مذاکرات خود را برای حضور یک مربی خارجی توانمند به عنوان دستیار در کنار آقای نخعی انجام داده است و به زودی شاهد حضور یک مربی خوب خارجی در کادر فنی تیم هستیم و اگر این مسئله محقق نشد، ما مذاکراتمان را با گزینه‌های داخلی ادامه خواهیم داد.

لیدرهای ما با هیچ بازیکن و مربی مذاکره نکردند

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در پاسخ به سوالی پیرامون برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر مذاکره و گفت‌وگو با برخی مربیان و بازیکنان برای حضور در تیم صنعت مس کرمان از سوی برخی لیدرهای منتسب به این باشگاه گفت: این صحبت‌های ضد و نقیض از جمله همان شایعاتی است که در آغاز هر فصل و در زمان نقل و انتقالات مطرح می‌شود، ما حتی به مدیر برنامه هم اعتقادی نداریم و با مدیر برنامه بازیکنان هم صحبت نمی‌کنیم و طرف حساب ما بازیکن است. لیدرهای ما هیچ نقشی در برنامه‌های باشگاه در نقل و انتقالات ندارند و من این موضوع را به کلی رد می‌کنم.

بازیکنانی که رفتند دلشان با ما نبود

مدیرعامل باشگاه مس کرمان پیرامون جدایی تعدادی از بازیکنان بومی مس گفت: این بازیکنان محصولات آکادمی و باشگاه مس کرمان بودند، این نفرات تمایل به جدایی از تیم داشتند و می‌خواستند فوتبال خود را در لیگ برتر دنبال کنند. این افراد خودشان نمی‌خواستند تا در مس بمانند و خودشان خواستار جدایی از تیم بودند، اگر واقعا این بازیکنان قصد کمک به تیم شهرشان را داشتند و دارند، قراردادهایشان را لغو کنند به مس بازگردند، اینکه عده‌ای می‌گویند چند بازیکن خط قرمر باشگاه برای این فصل بودند همان حکایت شایعات ابتدای فصل است.

وی در مورد آخرین وضعیت مهدی تیکدری و حسین تهامی پدیده‌های فصل گذشته مس گفت: این بازیکنان با ما قرار داد 2 ساله دارند و در فصل آینده هم با پیراهن مس در مسابقات شرکت می‌کنند.

برای آکادمی ها برنامه داریم

مسعود‌زاده بیان کرد: صعود مس نوین به رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور بیانگر توانمندی و سطح فنی قابل قبول بازیکنان کرمانی و آکادمی‌های باشگاه است. ما برای رونق هرچه بیشتر آکادمی‌ها برنامه داریم و با توجه به نگاه ویژه‌ای که به فوتبال پایه و آکادمی‌های باشگاه وجود دارد ما می‌توانیم در ادامه از باشگاه مس کرمان بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کنیم. به عقیده من هزینه در بخش پایه و آکادمی به معنای واقعی هزینه نیست و در واقع سرمایه‌گذاری است .

سقف قرار داد باشگاه مثل سال گذشته است

وی در پاسخ به سوالی پیرامون سقف قرار داد مالی باشگاه در فصل آتی ، گفت: ارقام پرداختی به بازیکنان در سطح ارقام پرداختی فصل گذشته است و ما در حدود یکصد و پنجاه میلیون تا دویست میلیون ریال سقف قرارداد‌های مالی باشگاه را در نظر گرفته‌ایم.

اردوی آماده سازی در کرج برگزار می‌شود

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با اعلام خبر آغاز تمرینات تیمش از روز یکشنبه هفته آینده گفت: تمرینات تیم به مدت یک هفته در کرمان دنبال می‌شود و پس از آن تیم برای برپایی اردوی آماده‌سازی 10 روزه  راهی کرج می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار