معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر در این استان ۳ هزار و ۴۴۱ یتیم وجود دارد گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۳ نفر حامی این ایتام در استان هستند.
کد خبر: ۴۴۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 14 June 2017
احمد رفیعی در گفت وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: 75 پایگاه حامی‌یابی در شب‌های قدر از سوی کمیته امداد  امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در استان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد پایگاه  71 پایگاه در استان و 4 پایگاه در جشن‌های رمضان در تهران و مشهد برپا می‌شود افزود: 13 پایگاه نیز در مرکز استان خراسان جنوبی مستقر خواهد بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان 80 حامی برای 227 یتیم در استان جذب شدند و از امشب که مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان و شب لیالی قدر است پایگاه‌های حامی‌یابی در استان برپا می‌شود.

رفیعی افزود: مردم و خیران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های حامی‌یابی و یا اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی و تکمیل فرم و اعلام همکاری در طرح‌ها تعهد به مدت یک سال و یا بیشتر را انتخاب کرده و حمایت یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در استان خراسان جنوبی 3 هزار و 441 یتیم وجود دارد و تعداد حامیان طبق آخرین آمار 18 هزار و 933 حامی هستند که این آمار در بخش طرح اکرام است و تعداد فرزندان محسنین 3 هزار و 541 نفر است که حامیان آنها 3 هزار و 954 حامی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اهداف طرح‌های اکرام گفت: از جمله اهداف ما در طرح اکرام رعایت عزت نفس، کرامت انسانی، تقویت حس همدلی و همراهی، ترویج سنت حسنه ایتام، ایجاد مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

رفیعی با اشاره به طرح محسنین افزود: بسترسازی در زمینه ریشه‌کنی فقر در جامعه، کاهش آلام روحی خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ دستگیری و کمک به نیازمندان از  اهداف این طرح است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 2 هزار بیمار صعب العلاج و پرهزینه در خراسان جنوبی وجود دارد که از همه مردم روزه‌دار و خیر خراسان جنوبی دعوت می‌شود در این شب‌های پر فضیلت با مراجعه به پایگاه‌های حامی‌یابی نسبت به کمک به ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: طرح شفا، طرح کوثر و طرح رضوان از دیگر طرح‌هایی است که در کمیته امداد دنبال می‌شود و مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 4944944955 بانک ملت واریز کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار