نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه استان امسال با رشد دو برابری به ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته که در نوع خود اقدامی بی‌نظیر است.
کد خبر: ۴۴۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 17 June 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی در مراسم شب 21 ماه مبارک رمضان درجمع عزادران مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) بیرجند با تسلیت شهادت امیرالمومنان حضرت علی(ع) و لیالی قدر اظهار داشت: شب قدر شب دعا و معنویت است و برای برآورده شدن حاجات نیز ابتدا باید یک شناخت بالایی از خود و خدا خود داشت.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی که توبه می‌کند نه تنها خدا گناهان گذشته او را نادیده می‌گیرد بلکه دوستش دارد.

وی تصریح کرد: کشور ما از گذشته با تهدیدات مختلفی روبه‌رو بوده است و در حال حاضر نیز عربستان با در اختیار قرار دادن پول به داعش آنها را حمایت می‌کند زیرا داعش گرگ گرسنه‌ای است که آمریکایی‌ها به وجود آورده‌اند.

عبادی بیان کرد: چرا فکر می‌کنید اگر آنها لبخند زدند همه چی حل است و چرا عده‌ای فکر می‌کنند ابد صالح خدا اشتباه می‌گوید در حالی که او بالاترین دشمن شناس است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دامن  ولایت را رها کنیم کجا خواهیم رفت افزود: دشمن همواره خود را نشان داده است که رحم و مروت ندارد و عده‌ای که قدر ولایت را نمی‌دانند نمی‌دانند آن طرف مرز چه خبر است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده بودجه استان امسال با افزایش دو برابری به 700 میلیارد تومان افزایش یافته که در نوع خود اقدامی بی‌نظیر در رشد بودجه استان است.

وی افزود: در زمینه بیکاری که معضل بزرگ جامعه است و حدود 49 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی ما بیکار هستند نیز می‌طلبد فرهنگ ما نیز به سمت برود که برای کار به دانشگاه نرویم بلکه به دنبال علاقه خود به سمت کار برویم و تنها کار خلاصه به پشت میز نشینی و شغل دولتی نشود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: می‌توان  رشته و شغل‌هایی با آورده کم و سود بالا از جمله صنایع دستی با سرمایه‌گذاری ناچیز ، بدون بروکراسی اداری ایجاد کرد و می‌طلبد دولت در زمینه بازاریابی جهانی این صنایع مدیریت و برنامه‌ریزی کند.

وی گفت: یکی از خواسته‌های به جا مردم بیرجند دوباند شدن محور بیرجند قاین است که به عنوان جاده مرگ نام گذاری شده و در این راستا فعالیت‌های عمومی نظیر کمپین جاده مرگ نیز در فضا مجازی راه‌اندازی شده که با پیگیری‌ها انجام شده در چهار سال گذشته عملکرد خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی بیان کرد: در این راستا مناقصه‌های انجام و پیمانکاران مشخص و در تمام طول جاده پیمانکاران در حال فعالیت  هستند و از لحاظ بودجه نیز با پیگیری ها صورت گرفته هیچ محدودیتی د اختصاص بودجه و اعتبار وجود ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار