سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: ساعات کار تمام ادارات امور مالیاتی استان تا ۳۱ خرداد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۴۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 17 June 2017
محمدرضا پاک گهر در گفت وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: در راستا تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مؤدیان مالیاتی، تمام ادارات امور مالیاتی امروز 25 خرداد و فردا 26 خرداد تا ساعت 16 و روزهای 27 تا  31 خرداد تا ساعت 20 دایر و آماده پاسخگویی به مؤدیان است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: تاکنون 13 هزار و 500 اظهارنامه در سامانه امور مالیاتی ثبت شده است.

وی گفت: صاحبان مشاغل و خودروهای عمومی تا 31 خرداد مهلت دارند،اظهارنامه عملکرد مالیاتی سال 95 خود را در سامانه  www.Tax.gov.ir  ثبت کنند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: شماره تلفن 1526 مرکز ارتباطات مردمی اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی آماده دریافت سئوال ها، شکایت ها و پیشنهادهای مؤدیان است. 

 پاک‌گهر اظهار داشت: در اجرای تبصره ماده 100 قانون مالیات مستقیم اصلاحیه 94/4/31  نیز یک دسته از مودیان گروه 3 را از تسلیم اظهارنامه مالیاتی معاف کرده است.

وی بیان کرد: سازمان امور مالیاتی کشور به جهت تکریم ارباب رجوع و تسریع در امر قطعیت وصول و پایین آمدن هزینه های رسیدگی به سازمان و به جهت اعتمادسازی و فرهنگ سازی که سازمان به دنبال آن است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: این دسته از مودیان مودیانی هستند که جمع فروش کالا و خدمات آنان در سال 95 از 156 میلیون تومان کمتر است.

وی افزود: یعنی مودیان مالیاتی گروه 3 که حجم فروش کالا و خدمات آنان در سال 95 از 156 میلیون تومان کمتر است نیازی به تکمیل اظهارنامه مالیاتی ندارند اما باید حتما تا پایان خردادماه امسال به سایت سازمان مراجعه و فرم مورد نظر را تکمیل کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار