جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ادارات زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از حضور گسترده مردم در مراسم روز جهانی قدس را فراهم کنند گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر امسال در امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 18 June 2017
حسین رضایی ظهر امروز در جلسه نهایی برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس و ستاد بزرگداشت مراسم شهدای هفتم تیر اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط فعلی منطقه در راستای تقویت روحیه جبهه مقاومت به ویژه مردم مسلمان فلسطین تأثیرگذار است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از ادارات خواست به دلیل گرمی هوا و افزایش رضایت عمومی راهپیمایی کنندگان زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از حضور گسترده مردم در مراسم روز جهانی قدس را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10:30 صبح  روز جمعه هفته جاری از میدان ابوذر آغاز شده و در مسیرهای خیابان ارتش و خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین(ع) ادامه می‌یابد.

رضایی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در سطح استان تأکید کرد و خواستار برگزاری مراسم بزرگداشت شهید امین‌زاده در قاین و مرحوم فردوسی‌پور در فردوس که از شهدا و جانبازان این استان در فاجعه هفتم تیر بودند، شد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: زمان برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند عصر روز چهارشنه هفتم تیر در محل امامزادگان باقریه خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با تاکید بر دشمنی آمریکا، اسرائیل و ایادی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را با توجه به حضور ترامپ در منطقه و سعی در جنگ افروزی و برهم زدن امنیت مهم دانست و اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی با حضور یکپارچه خویش بار دیگر دشمن را مایوس خواهند کرد و مشتی محکم بر یاوه‌گویی دشمنان خواهند بود.

محمدعلی سلم آبادی از ادرات خواست تا با تمام قدرت و توان زمینه ساز برگزاری مراسمی پرشور در سطح استان باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار