نماینده بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بابیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورد،گفت:آمریکا به جای اینکه داعش را تحریم کند، مبارزان با او را تحریم می کند و حرف از حقوق بشر می زند.
کد خبر: ۴۴۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 18 June 2017
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در محله جومیان خوسف اظهارداشت: پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) در حدیث ثقلین فرمودند که؛« همانا من در میان شما دو چیز سنگین می گذارم، کتاب خدا و عترتم که اهل بیت(علیه السلام) من هستند، همانا آن دو هرگز از یکدیگر جدا نشوند تا روزی که در کنار حوض بر من وارد شوند.».

وی با بیان اینکه این حدیث جایگاه بالای اهل بیت(علیه السلام) را نشان می دهد، گفت: حضرت علی(علیه السلام) قران ناطق یعنی مفسر قرآن است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه این حدیث تاکید کرده که تا زمانی که به این دو تمسک بجویید هرگز اشتباه نخواهید کرد، گفت: این روایت عصمت اهل بیت(علیه السلام) را به ما می فهماند و همه آن را قبول دارند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امام زمان(عج) امروز در پرده غیبت حضور دارند، گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان(عج) است و طبق گفته بسیاری از بزرگان این انقلاب متصل به ظهور امام زمان می شود.

وی گفت: ما اگر خودمان مشکلی پیدا نکنیم، ترامپ و امثال اینها هیچ غلطی نمی توانند بکند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه امام راحل فرمودند که اگر با هم متحد باشید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، گفت: باید به ریسمان ولایت چنگ زد و جدا نشد، چراکه در این دنیا گرگ های زیادی ریخته اند که منتظرند تا به ما چنگ بزنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکا اگر کشوری را ضعیف کند، به او رحم نمی کند، گفت: آمریکا مگر با سوریه ارتباط نداشت؟ اینها همان زمان که با مسئولان سوریه سر یک میز لبخند می زدند، مسئول وزارت خارجه آنها به کشورهای دیگر می رفت تا برای بر هم زدن سوریه برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به جنایات داعش در ساختمان مجلس، گفت: متاسفانه اینها آنقدر پست و حقیر هستند که حتی به زنان هم رحم نمی کنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با بیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورد، گفت: آمریکایی ها به جای اینکه داعش را تحریم کنند، ایران و روسیه که با داعش مبارزه می کند را تحریم می کنند و بعد همین ها از حقوق بشر می‌گویند.

حجت الاسلام عبادی تاکیدکرد: آمریکاشناس‌تر از مقام عظمای ولایت روی زمین پیدا نمی‌شود و تمام حرف‌های ایشان از روی حساب و کتاب است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار