نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وهابیت پشتوانه داعش بوده و از ارادت مردم به اهل بیت(ع) خشمگین است گفت: امسال در روز قدس باید شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" کوبنده‌تر از قبل باشد.
کد خبر: ۴۴۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 19 June 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی شامگاه شنبه در مراسم شب 23 ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: در بودجه سال 96 از سوی نمایندگان پیشنهاداتی برای افزایش بودجه انجام شد که در این راستا پیشنهاد دولت 430 میلیارد تومان بود و با پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان بودجه تقریباً دو برابر افزایش یافت و 740 میلیارد تومان مصوب شد.

وی با اشاره به دیگر پیگیری‌های حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: یکی از مشکلات استان خراسان جنوبی جاده بیرجند-قاین است که به جاده مرگ معروف شده است و در این راستا کمپینی هم راه‌اندازی شد تا مطالبه‌گری‌ها افزایش یابد و نتیجه این پیگیری‌ها این شد که تمام جاده بیرجند به قاین به مناقصه رفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدارهایی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مطرح شد که هیچ محدودیت اعتباری برای جاده بیرجند به قاین وجود ندارد. 

عبادی بیان کرد: شب قدر با امامت پیوند خورده و امشب شب نزول قرآن است و باید بدانیم بدون ولایت، قرآن هم نمی‌تواند مردم را هدایت کند و جایگاه اهل‌بیت(ع) در کنار قرآن است.

وی اظهار داشت: ولایت با قرآن و در کنار هم است و قرآن بدون اهل بیت(ع) نخواهد بود و باید بدانیم برخی به استناد قرآن به مسلمانان حمله می‌کنند که اینان همان داعش هستند و اسم قرآن را یدک کشیده اما زن و مرد بی‌گناه را شهید می‌کنند. 

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: قرآن ناطق حضرت علی(ع) بود اما دلش را خون کردند و بنی‌عباس، بنی‌امیه تلاششان این بود که قرآن وجودش کافی است و نیاز به اهل‌بیت(ع) نیست.

عبادی افزود: بنی‌عباس و بنی امیه تلاش کردند تا اهل‌بیت(ع) را گوشه نشین کنند و دست امت اسلامی را از دست صاحبان اصلی آن دور کنند.

وی بیان کرد: وهابیت پشتوانه داعش است و آنها از اینکه مردم ارادات به رسول‌الله(ص) و اهل بیت(ع) دارند خشمگین هستند و اصل قرآن و اسلام را نمی‌خواهند و اینها همان تفکرات داعشی بوده که به وجود آوردند تا رژیم غاصب اسرائیل بر مسلمانان منطقه چیره شود و این غده سرطانی بتواند رشد کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله(ص) است که استعمارگران چشم دیدنش را ندارند و افرادی که ادعای روشنگری داشته و معتقدند شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود خود را گول می‌زنند چراکه آنها هیچگاه چشم دیدن ما را ندارند.

عبادی با بیان اینکه چگونه است که کمک گرفتن از اهل بیت(ع) شرک است اما کمک گرفتن از رقص شمشیر با ترامپ خوب است؟ افزود: راه را گم نکنیم و در روز قدس شعارهای محکم "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" را سر دهیم چرا که هر چه کوتاه بیاییم آنها کوتاه نمی‌آیند و دشمن هیچگاه پیشرفت، اقتدار ما را نمی‌خواهد بلکه در عوض برای رژیم اشغالگر قدس برنامه‌های زیادی دارند که مردم ایران با حضور در روز قدس همه آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار