شهردار فردوس گفت: مراسم اختتامیه برنامه قرآنی "گلخونه " که برای نخستین بار در شب‌های ماه مبارک رمضان در پارک دلگشای فردوس برگزار شد اول تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 19 June 2017
حمید حلاج‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه قرآنی "گلخونه" ویژه کودکان و نوجوانان در شب‌های ماه مبارک رمضان در پارک دلگشای شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه  برای اولین بار در شهرستان فردوس به همت شهرداری و با اجرای کانون فرهنگی روایت برگزار می‌شود.

شهردار فردوس بیان کرد: گلخونه اولین برنامه قرآنی ویژه کودک و نوجوان است که به شکل تأثیرگذار و جذاب و با استقبال شایسته کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

حلاج‌مقدم گفت: تلاوت چند رسانه‌ای قرآن کریم، اجرای مسابقات قرآنی، داستان‌های تصویری مذهبی به صورت پویا نمایی ، احکام و مسابقه ویژه "گلخونه " در فضای مجازی از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

وی تصریح کرد: یکی از ابتکارات جالب این برنامه اجرای مسابقه "زیباترین تصویر کودکانه با موضوع نماز و قرآن"  بود که در فضای مجازی با صدها هزار بازدید روبرو شد و فضای تصویری کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی منطقه با تصاویر جذاب کودکان قرآنی آذین شد.

شهردار فردوس تاکید کرد: اول تیرماه اختتامیه این برنامه با ارائه گلچینی از محتوای جذاب در طول ماه رمضان، ساعت 22:30 در محل پارک دلگشا با حضور مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار