فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۱۳ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات و توقیف چهار دستگاه خودرو از قاچاقچیان در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 19 June 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار شجاع در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران بخش سه قلعه شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید که از سمت بیرجند به بخش سه قلعه در حرکت بود مشکوک شدند که خودرو به محض مشاهده مأموران تغییر مسیر داد و متواری شد.

وی اظهارکرد: در عملیات تعقیب خودروی متواری شده مأموران به حرکات یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز مشکوک شدند که با اقدامات پلیسی هر دو خودرو متوقف و بازرسی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در بازرسی از خودروها موارد ممنوعه ای کشف نشد ولی با توجه به حالات و رفتار سرنشینان خودرو،با هماهنگی مقام قضایی تحت نظر قرار گرفتند و در پاکسازی از محل تردد آنان ۵۰ کیلوگرم تریاک که در زیر خاک دپو شده بود کشف شد.

سردار شجاع افزود: در عملیاتی دیگر مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه نیز ۶۳ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودروی تویوتا دوکابین و پژو ۴۰۵ کشف کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع این دو عملیات ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف، پنج متهم دستگیر و چهار دستگاه انواع خودرو از قاچاقچیان توقیف شده است.

سردار شجاع با اشاره به این که تعدادی از متهمان سابقه قبلی محکومیت کیفری داشتند خاطر نشان کرد: تیم های گشتی پلیس در کلیه معابر و مسیر ها و نقاط دور دست مشغول فعالیت است و هر گونه تحرکات و فعالیت مشکوک توسط نیروی انتظامی رصد شده و با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار