فرماندار سربیشه از افزایش ۹۸ درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال از این محل ۱۵۸پروژه عمرانی در شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 20 June 2017
محمدجواد فلاحی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سربیشه اظهار داشت: امسال شهرستان سربیشه افزایش 98 درصدی اعتبارات را نسبت به سال گذشته داشته است که این امر بیانگر نگاه بلند دولت تدبیر و امید و استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سربیشه است.

فرماندار سربیشه افزود: امسال مبلغ 31 میلیارد و 893 میلیون تومان منابع در اختیار شهرستان سربیشه قرار گرفته که در مقایسه با سال گذشته 98 درصد رشد را نشان می‌دهد که از این محل 158 پروژه عمرانی در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهرستان سربیشه در 5 قالب اجرای امور اقتصادی، امور زیربنایی، زیرساخت‌های شهری، امور فرهنگی و اجتماعی و توسعه فضاهای اداری خواهد بود.

فلاحی با اشاره به احیای مجدد طرح توسعه نهبندان و سربیشه گفت: با توجه به اینکه بودجه سالیانه توسط دولت به مجلس ارائه می‌شود چیزی به نام طرح توسعه نهبندان و سربیشه وجود ندارد و اعتبار آن ملی محسوب نمی‌شود بلکه استانی محسوب شده که نحوه هزینه‌کرد آن در اختیار استانداری خراسان جنوبی است.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداران شهرستان‌های سربیشه و نهبندان و عنایت ویژه استاندار و توجه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان باعث احیای مجدد طرح توسعه  سربیشه و نهبندان در سال 96 شد.

وی خواستار ارتباط‌گیری بیشتر مسئولان با مدیران استانی برای جذب بیشتر اعتبارات ملی شد و از افزایش نظارت بر اجرای  پروژه‌های دستگاه‌ها در سال جاری خبر داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار