امام جمعه شهرستان فردوس با تاکید بر اینکه حمله موشکی سپاه به داعش حاوی پیام هایی به دوستان و دشمنان نظام بود، گفت: دشمنان بدانند کوچکترین جسارت آنها به این نظام بی پاسخ نمی ماند.
کد خبر: ۴۴۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 20 June 2017
حجت الاسلام محمد رضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش بیان کرد: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به جنایت تروریستی ۱۲ رمضان جاری، باعث خوشحالی ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه این حرکت مبارزان اسلامی در کل ایران را شادمان کرد، افزود: همچنین در این حمله دشمن متوجه اقتدار جمهوری اسلامی شد که می تواند هدف های دشمن را در هزاران کیلومتر بیرون مرز مورد هدف قرار دهد.

امام جمعه شهرستان فردوس ادامه داد: همچنین دشمن متوجه شد که کسی نمی تواند طمع میهن اسلامی را داشته باشد.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به بیانات اخیر رهبری اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ما از دشمن سیلی نمی خوریم و به آن ها سیلی می زنیم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال فرمایش فرماندهی کل قوا، این ضرب شصت را به دشمن نشان داد تا بداند با شیران بیشه شجاعت یعنی ایرانیان مسلمان نمی توان درافتاد.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: دشمن باید بداند که اگر کوچیکترین جسارتی به میهن اسلامی بکند با جواب دندان شکنی رو به رو خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین این حرکت پیامی به کشورهای مسلمان است که می توانند روی اقتدار میهن اسلامی در مقابل دشمن حساب باز کنند.

امام جمعه شهرستان فردوس ادامه داد: برخی کشورهای مسلمان نیز متوجه شدند که باید قدرت ایران اسلامی را حامی خود بدانند و دست از حمایت های اسرائیل و آمریکا برداشته و به دامن اسلام برگردند.

حجت الاسلام بابایی بیان کرد: خودی ها نیز باید از تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دنیا برای کشور آبرو ایجاد کرده است، بردارند و در تقویت این نهاد مقدس بکوشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار