مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر راه اندازی سامانه اشتغال و کارآفرینی در حوزه ورزش استان تاکید کرد و گفت: برنامه اشتغال جوانان در حوزه ورزش را تهیه و تدوین می‌کنیم.
کد خبر: ۴۴۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 20 June 2017
محمد اسماعیل افضل پور صبح سه شنبه در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی جوانان اظهار داشت: مشکل بیکاری در استان یکی از مولفه هایی است که به مهاجرت دامن زده است.

 وی با تاکید بر اینکه برای برنامه ریزی در حوزه اشتغال جوانان همفکری و همدلی داشته باشیم، گفت: در حوزه ورزش اقدامات موثری می‌توان در راستای حل مشکل اشتغال انجام داد.

 وی از تهیه و تدوین برنامه اشتغال جوانان توسط این اداره کل خبر داد و افزود: طبقه بندی هایی در حوزه ورزش وجود دارد که هنوز برخی فارغ التحصیلان از آن اطلاعی ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر معرفی ظرفیت های استان در حوزه اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: برای کمک به حل مشکلات باید سامانه اشتغال و کارآفرینی راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه باید سامانه اشتغال و کارآفرینی در حوزه ورزش نیز ایجاد شود، ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه های آشنایی جوانان با اصول کسب و کار از دیگر راهکارهایی است که باید در حوزه ورزش و جوانان دنبال کنیم.

وی مشاورزه های شغلی را از دیگر راهکارهای جهت دهی جوانان برای ایجاد کسب و کار دانست و بیان کرد: باید جوانان را در این زمینه حمایت کنیم.

 وی از پرداخت تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی به باشگاه های ورزشی استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت فارغ التحصیلان ورزشی در ایجاد و راه اندازی باشگاه های ورزشی استفاده شود.

افضل پور بر حمایت از سمن‌ها در حوزه ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: باید بسترهای ایجاد اشتغال را با هماهنگی و برنامه ریزی صیحیح برای جوانان ایجاد کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار