یکی از علمای اهل سنت شهرستان درمیان با بیان اینکه حمله موشکی سپاه سبب خوشحالی و خرسندی ما شده است گفت: حمله موشکی سپاه بر مواضع دشمن سبب شکوفایی عزت اسلام شد و دشمنان بدانند اگر اقدام کنند باید منتظر تحرکات بیشتر باشند.
کد خبر: ۴۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 21 June 2017
مولوی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فاصله ده روزه از حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) که موجب به شهادت رسیدن 18 تن از مردم و عوامل سپاه شده بود این حرکت را پاسخ داد.

وی افزود: با حمله موشکی سپاه توانستیم در این حرکت بزرگ و ارزشمند دشمن را سرکوب کرده و این اتفاق بزرگ را در ماه رمضان رقم زنیم و ما از این اتفاق و حرکت خوب سپاه خوشحالیم و سبب خرسندی ما شد.

عالم اهل سنت روستای آواز شهرستان درمیان گفت: به راستی این حرکت موشکی ایران سیلی محکمی به تروریست‌ها بود و سبب شکوفایی عزت اسلام شد همان گونه که رهبر انقلاب در سخنان خود به سیلی محکم بر دشمن اشاره کردند و در حقیقت این حمله انتقام به موقع و به جای محافظان امنیت کشور در قبال حوادث تروریستی در تهران بود.

رحمانی افزود: این پاسخ دندان شکن به معنای آن است که اگر تروریسم و حامیان داعش بخواهد حرکتی کنند با حملات موشکی ایران مواجه می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همیشه حافظ کشور هستند اظهار داشت: این اقدام به موقع پاسخ دندان شکنی بود برای تروریست‌ها که قصد داشتند جنگ را به داخل مرزهای ایران بکشانند.

عالم اهل سنت شهرستان درمیان گفت: تروریست‌ها بدانند اگر دوباره کوچک‌ترین حرکتی انجام دهند این بار با پاسخ کوبنده‌تر، محکم تر و قاطعانه‌تر نیروهای سپاه پاسداران ومردم ایران مواجه خواهند شد.

رحمانی افزود: پرتاب موشک به نقطه تجمع و مرکز فرماندهی داعش سیلی محکم به آنها و هشدار برای حامیان آنها است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار