نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به‌دنبال برهم ریختن منطقه است.
کد خبر: ۴۴۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 24 June 2017
حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تحولات منطقه و جریاناتی که در منطقه اتفاق افتاده برخی مسائل از جمله تسلط رژیم صهیونیستی بر سران و حاکمان برخی از کشورهای عربی و عربستان به خوبی روشن شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و نوکران آنها در منطقه است.

وی با بیان اینکه این روزها اتحاد نامیمون برخی سران آل‌سعود با رژیم غاصب صهیونیستی علنی و آشکار شده است، گفت: این‌ها مشخص است که آل‌سعود و رژیم صهیونیستی از قبل هم با هم بودند.

عبادی ادامه داد: اما تاکنون سعودی‌ها نقش نفوذی را در دنیای اسلام بازی می‌کردند که امروز دیگر آشکار شده است، بنابراین امسال روز قدس اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست بلکه بحث دنیای اسلام است گفت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است که اگر دیر بجنبیم این غده سرطانی دنیای اسلام را به هم خواهد ریخت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار