ائمه‌ جمعه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی تاکید کردند: ملت ایران لحظه‌ای از دفاع از آرمان مردم فلسطین کوتاه نخواهد آمد و پشت سر رهبر انقلاب اسلامی به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۴۴۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 24 June 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا بابایی امام جمعه فردوس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان فردوس در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: ملت ایران لحظه‌ای از دفاع از آرمان مردم فلسطین کوتاه نخواهدآمد و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر نیروهای داعش در سوریه تاکید کرد: اصابت دقیق موشک‌ها به نقاط تجمع نیروهای داعش، نشان از توان بالای موشکی ایران دارد و پیام اقتدار به دشمنان و دوستی با کشورهای منطقه که فکر می‌کنند فقط بیگانگان می‌تواند امنیت آنان را تامین کند دارد.

وی با اشاره به روز جهانی مواد مخدر افزود: این روز را کسانی تعیین کرده‌اند که خود تولید کننده مواد مخدر در جهان هستند و تنها ایران است که به صورت واقعی با تمام توان با سوادگران مرگ مبارزه می‌کند.

بابایی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، روز اصناف و سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی از خدمات این نهادها در شهرستان فردوس تقدیر و افزود: مردم با خرید کالاهای مورد نیاز خود از داخل شهرستان به کسب و کار اصناف رونق دهند و مسئولان اداره ها نیز باید خود را ملزم به خرید از فردوس کنند.

وی تاکید کرد: در جلسه با اصناف فردوس آنها نیز قول داده اند کالایی که به مردم عرضه می شود ارزان تر از شهرهای همجوار و یا حداقل در سطح آنان باشد.

وی با بیان اینکه تا کنون برای پروژه فاضلاب فردوس هزینه زیادی شده است از مسئولان شهرستان خواست به طور جد پیگیر ادامه کار و اعتبارات این پروژه باشند تا به نتیجه برسد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: سال گذشته 100 میلیارد تومان اعتبار برای خشکسالی و سرمازدگی درختان انار و سایر محصولات شهرهای فردوس، سرایان و بشرویه اختصاص یافت که 90 درصد این اعتبار متعلق به فردوس است و  برابر اطلاع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداری قصد دارد آنرا در میان برخی شهرهای دیگر که حتی انار نیز ندارد توزیع کنند و باید در این خصوص از حقوق کشاورزان فردوس دفاع شود.

خطیب نماز جمعه فردوس با بیان فرازهایی از مناجات امام سجاد(ع) در وداع با ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بخشش گناهان، احسان، دوری از بدیها  و نرم شده دلها بود که باید تلاش کنیم این معنویت را پس از ماه رمضان نیز ادامه دهیم.

پیام راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به مستکبران جهان است 

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین امام جمعه شهرستان بشرویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: پیام راهپیمایی روز قدس، سیلی محکمی به مستکبران جهان است که به کشورها و ملت مظلوم ظلم می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران مفتخر است که همواره حامی مظلومان بوده و در برابر ظلم‌ استکبار زورگویان و مستکبران سکوت نکرده  است.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اهمیت‌ قدس و دفاع از مظلوم نیز گفت: کشور فلسطین سال‌هاست که زیر سلطه ظلم  و استکبار جهانی است وزورگویان جهانی به دنبال تامین منافع خود در فلسطین و تسخیر منابع این کشور به نفع خود هستند.

شمس‌الدین بیان کرد: امروز حضور حداکثری مردم ایران در راهپیمایی نشان داد که اقدامات ناپسند مستکبران را محکوم و حامی کشورهای مظلوم است و ‌این امر را وظیفه خود می‌‌داند.

وی همچنین اظهار داشت: امروزه با توجه به تحولات منطقه و اقدامات اخیر دشمنان ما باید بیش از پیش مدیون نظام و رهبری باشیم چرا که بزرگترین نعمت ما وجود ولایت فقیه است که امنیت را برای ما به ارمغان آورده است.

شمس‌الدین از حضور حداکثری مردم ولایی بشرویه با زبان روزه و در گرمای بالای 45 درجه در روز جهانی قدس قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان بشرویه همچنین ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است، روزی که ما نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادیم و گرما و روزه‌داری از شور این حضور کم نکرد.

وی افزود: دفاع از حقوق مسلمانان و مظلومان جهان از جمله وظایف دینی و الهی ماست که خوشبختانه به خوبی مردم بشرویه با حضور خود در راهپیمایی‌ خود را از مظلومان به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: امروز اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی ما به تصویر کشیده شد و ملت ایران وحدت و بصیرت خود را باردیگر به نمایش گذاشته که این مهم‌ مرهون حکومت شیعی خود هستیم.

شمس‌الدین اظهار داشت: خرسندیم که‌ در حکومتی زندگی می‌کنیم که به برکت آن در سایه امنیت بوده و از نعمت  ولایت فقیه برخور داریم.

امام‌ جمعه شهرستان بشرویه تاکید کرد: پیام راهپیمایی روز قدس، سیلی محکمی به مستکبران جهان است که به کشورها و ملت مظلوم ظلم می‌کنند.

وی‌ به سعودیها و تکفیری های ظالم نیز گفت: کسانی که مدعی خدمت به حرمین شریفین و کعبه را دارند متاسفانه امروز حامی تروریست‌ها شده و مردم های مظلوم جهان را به خاک وخون می‌کشند‌ ما این اقدامات را به شدت محکوم می‌کنیم.

شمس‌الدین افزود: متاسفانه آل‌سعود با مستکبران هم دست شده و خرید سلاح را بر علیه مسلمانان منطقه انجام می‌‌دهد.

امام‌ جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: ملت ایران ملتی مقاوم‌ و پرتاب موشک‌های اخیر تنها یک هشدار به دست نشانده‌های مستکبران بود و به فرموده مقام معظم رهبری ما با ترقه بازی‌های شما نمی‌ترسیم بلکه در جوابتان سیلی خواهیم‌ زد.

فریاد مقابله با اسرائیل یک فریاد جهان شمول شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی امام جمعه درمیان  در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اسدیه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: با خلاقیت رهبرکبیر انقلاب اسلامی اکنون ایران کانون حمایت از مظلومان و ستم دیدگان جهان شده و فریاد مقابله با اسرائیل یک فریاد جهان شمول شده است.

وی با بیان اینکه تجربه پیروز شدن حزب الله لبنان و فرار مفتضحانه اسرائیل در جنگ 33 روزه نشان از موفقیت در نبردهای نظامی و اندیشه مقاومت است گفت: در این مسیر روش مذاکره بی‌فایده است و باید با تکیه بردفاع نظامی از مرزهای اسلام حمایت کرد.

امام جمعه درمیان به سالروز سوءقصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد ابوذر اشاره کرد و افزود: این قبیل حوادث سند حقانیت و درستی ولایت رهبری و سندی بر ظلم و خلق و خوی وحشی منافقین و استکبار جهانی دارد.

امام جمعه درمیان از برگزاری مراسم 7 تیر برای اولین بار در شهرستان درمیان خبر داد و یادآور شد: یکی از سنگین‌ترین و سخت‌ترین حوادث تروریستی بعد از انقلاب حادثه 7 تیر و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از بهترین نیروهای انقلاب است.

حسینی از موضع خوب نمایندگان اهل سنت در محکومیت حادثه تروریستی تهران تقدیرکرد و بیان داشت: اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موشک  به مواضع تروریست های تکفیری و حمایت قشر های مختلف مردم از این موضوع کار را برای این دشمنان اسلام بسیار سخت تر خواهد کرد.

وی با انتقاد صریح از برخی مواضع رئیس جمهور تاکیدکرد: تیم هیئت اجرایی و با هدایت رئیس جمهوری باید در جهت انجام وظایف اجرایی کشور و برداشتن موانع و مشکلات مردم گام بردارد و اظهار نظر در مورد مسایل دینی را بر عهده علمای متخصص در دین گذاشته شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار