نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی داشتن بصیرت و حرکت در مسیر ولایت را باعث ناامیدی دشمنان دانست.
کد خبر: ۴۴۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 28 June 2017
آیت‌الله سید علیرضا عبادی در خطبه‌های این هفته نماز عید فطر با اشاره به اینکه عید یک معنای خاص دارد، اظهار کرد: زدودن زنگارها از جسم و روح از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا رسوبات روحی، بر روی فکر و عقیده، تأثیر سوء می‌گذارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فطرت انسان تأکید کرد: گناه و فکر بد آدمی را از اصل خلقت دور می‌کند، خداوند متعال برای اینکه ما به اصل انسانیت بازگردیم فرایض و مستحباتی قرار داده که یکی از آن‌ها ماه مبارک رمضان است.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اهمیت تزکیه نفس در ماه رمضان، گفت: بعد از یک ماه عبادت و بندگی خداوند نوبت به عید می‌رسد افراد زیادی هستند که به نان روز خود درمانده‌اند، برای اینکه آن‌ها در این جشن شریک باشند باید پیش از برپایی نماز عید فطر، فطریه خود را از مال خود جدا کرده و بپردازیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی به فرصت دیدوبازدید از اقوام اشاره کرد و گفت: عید فطر بهترین فرصت برای دیدار اهل ایمان و صله‌رحم است.

وی تأکید کرد: خداوند دست ما انسان‌ها را در دست انبیاء و اولیای الهی و ائمه معصومین (ع) و فرستادگان منتخب و بعد آن‌ها به دست فقهای عادل خود قرار داده است تا راه را گم نکنیم.

آیت‌الله عبادی خطاب به نمازگزاران گفت: نباید دست خود را از دست پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) رها کنیم داشتن بصیرت و حرکت در مسیر ولایت دشمنان را ناامید می‌کند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اگر هشدار بیست سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تهاجم فرهنگی جدی دنبال می‌شد امروز شاهد سند ۲۰۳۰ نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه باید طبق سخنان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای عمل کنیم، گفت: در صورت تحقق این مهم دشمن هیچ‌گاه به ما طمع نخواهد کرد.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه رهبری سال‌ها پیش مفهوم «تهاجم فرهنگی» را مطرح کردند و در این خصوص هشدار دادند، گفت: طرح مفاهیمی چون شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و بعد هم ناتوی فرهنگی از سوی ایشان اهمیت مسائل فرهنگی را می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اگر فرهنگ فاسد شود، جامعه، سیاست و اقتصاد و بقیه موارد هم فاسد خواهد شد، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب طمع کرده‌اند به همین منظور باید با داشتن بصیرت در مقابل طمع آنان ایستادگی کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار