نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت هدایت جامعه را بر عهده دارد، تاکید کرد: مبلغان باید به شیوه ها و ابزارهای نوین تبلیغی آشنا باشند.
کد خبر: ۴۵۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 08 July 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در همایش یاوران تبلیغ استان اظهار کرد: نعمت های خداوندی به دو دسته مشروط و شرط تقسیم می شوند.

وی با بیان اینکه انواع و اقسام تشکیلات جامعه فقط ابزار هستند، افزود: تمامی امور در تشکیلات زندگی اجتماعی به صورت های تخصصی فعالیت دارند اما مقدمه ای بیش نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان اگر همه چیز داشته باشد اما گمراه باشد زندگی او بی معنی خواهد بود، گفت: در تقسیم بندی نعمت های خداوندی هدایت نعمتی ویژه به شمار می آید.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی انسان در دنیا هدایت است، عنوان کرد: خسران و زیان اصلی بشر در طول زندگی ضلالت و گمراهی است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مبلغان باید به شیوه های نوین تبلیغی آشنا باشند، ادامه داد: اگرمبلغان آن طور که باید مطالب را ارائه دهند که به جان و دل مخاطب بچسبد پیروز شده و بزرگ ترین هدیه را به او داده اند.

وی با اشاره به اینکه وجوب دفع ضرر احتمالی را اگر به مخاطب درست فهماند ادامه راه او نیز درست پیش می رود، افزود: کارها را باید به صورت اعلی انجام داد و جان مطالب را به مخاطب رسانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان گمراه هنگامی که عمق و جان مطالب را درست بفهمد دست از گمراهی برخواهد داشت، گفت: علم دنیا دریایی است که اگر انسان شناوری یاد نداشته باشد قطعا غرق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ عبادتی بالاتر از هدایت انسان نیست، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت هدایت بندگان را بر عهده دارد لذا باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار اندازد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار