مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی مردم استان ۱۸۷ میلیون تومان کمک کردند گفت: طرح نشاط معنوی از ۱۷ تیرماه تا ۲۲ مردادماه در ۳۷ بقعه متبرکه برای جوانان و نوجوانان بین ۷ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 09 July 2017
حجت‌الاسلام منصور هاشمی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در 37 بقعه متبرکه در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نشاط معنوی از مبلغان بومی و 22 مبلغ اعزامی از قم استفاده می‌شود افزود: با توجه به سفرهای تابستانی امسال 560 اتاق زائرسرا و سوئیت برای پذیرایی و اسکان مسافران تابستانی در خراسان جنوبی آماده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از 17 تیرماه تا 26 مردادماه به مدت 6 هفته در امامزادگان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

هاشمی افزود: هدف ما تربیت نسل جوان برای حفظ نظام، اسلام و انقلاب است و اداره اوقاف و امور خیریه بزرگترین پایگاه قرآنی با اجرای بیشترین برنامه‌ها را در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه به دنبال بیلان کار نیست اظهار داشت: در حال حاضر 98 بقعه در خراسان جنوبی داریم و با ایجاد بقعه‌هایی که به دلایل شخصی ایجاد می‌شود مخالف هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 6 بقعه در استان تخریب شده است گفت: جدیداً شاهد ایجاد بقعه‌ای با اهداف شخصی در معصوم‌آباد خوسف هستیم که در راستای مخالفت با آن با فرمانداری مکاتباتی شده و منتظر جواب هستیم.

هاشمی افزود: در طرح نشاط معنوی مخاطبان ما دختران و پسران 7 تا 18 سال هستند که برای آنها کلاس‌های آموزشی، ورزشی، اردوی زیارتی، سیاحتی، احکام و معارف اسلامی، قرآن و مشاوره  اخلاق برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح ضیافت معنوی امسال در 45 بقعه در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود که در این مدت یک هزار و 578 برنامه در قالب این طرح در استان اجرا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: مردم استان در ماه مبارک رمضان بیش از 187 میلیون تومان برای اجرای برنامه ضیافت الهی کمک کردند و همچنین 352 هزار و 521 نفر نیز در برنامه‌های این ماه شرکت کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار