فرماندار شهرستان بیرجند گفت: شهرداری باید ساخت غرفه‌های دایمی صنایع دستی را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۴۵۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 10 July 2017
علی ناصری ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیرجند اظهار داشت: دستگاه‌ها یک سری اقدامات روتینی دارند که هم برای سفرهای نوروزی و هم برای سفرهای تابستانی باید انجام شود.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: انتظار ما این است که افراد در راستای مسئولیت‌هایی که انجام می‌دهند مستندسازی را فعال و از ابتدای طرح انجام دهند.

ناصری با اشاره به اینکه باید در این طرح نظارت‌های لازم را انجام دهند تصریح کرد: در این راستا باید بحث تعمیرات و پاکسازی سرویس‌های بهداشتی بین راهی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بیرجند با توجه به قدمت تاریخی و تعدد بناهای تاریخی آن طور که باید شناسانده نشده است بنابراین باید در این راستا تلاش شود و جاذبه‌های بیرجند به مردم و گردشگران معرفی شود.

فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه این بیرجند شهری تمیز است که بخشی از این امر به فرهنگ مردم و بخشی به شهرداری بر می‌گردد یادآور شد: در این راستا از شهرداری تقاضا داریم در بحث معابر و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها بیشتر تلاش شود.

ناصری با بیان اینکه اگر در بحث حرص درختان خشکیده تلاش شود وضعیت شهر زیبا می‌شود اظهار داشت: در ورودی‌های شهر نابسامانی‌هایی داریم و وجود نخاله‌ها چهره شهر را زشت کرده است بنابراین باید اقداماتی در این زمینه انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید ساخت غرفه‌های دائمی صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد افزود: در این راستا باید شهرداری پیش‌قدم شود چراکه اشتغال‌زایی و درآمدزایی را به دنبال خواهد داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار