مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی‌ گفت: سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه بیرجند پیش از آغاز پروازهای حج تمتع مورد وارسی پروازی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۵۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 10 July 2017
هادی سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دربیرجند اظهار داشت: چک و بررسی تجهیزات کمک ناوبری باید طبق استانداردهای جهانی و زمان مشخص به طور مداوم و مستمر صورت پذیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه پس از خرید هواپیمای فلایت چک توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران این چک‌ها عملیاتی و به روز شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی‌ گفت: به همین منظور و جهت افزایش ایمنی سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری هواپیمای یاد شده جمعه 23 تیرماه وارد فرودگاه بیرجند می شود.

 سلامی افزود: از مردادماه سال گذشته فرودگاه بین‌المللی بیرجند به عنوان سومین فرودگاه در کشور مورد وارسی پرواز قرار گرفت.

 وی بیان کرد: این سومین مرحله حضور فلایت چک در بیرجند است که ضمن چک دوره‌ای دستگاه‌های کمک ناوبری DME /VOR و چراغ‌های پاپی وارسی، طرح‌های ورودی و خروجی فرودگاه بیرجند را در برنامه‌ دارد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی‌ بیان کرد: چک دوره‌ای سیستم‌های ناوبری و کمک فرودگاه بیرجند جزو اولویت‌های پیش از آغاز پروازهای حج تمتع بود که با این مرحله وارسی محقق خواهد شد.

سلامی از آمادگی کامل فرودگاه بیرجند برای انجام هر چه بهتر پروازهای اعزام زائران به حج تمتع خبر داد و گفت: با توجه به اعزام زائران حج تمتع برای نخستین بار از فرودگاه بین‌المللی بیرجند اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی در حال آماده‌سازی برای انجام هر چه بهتر پروازهای یاد شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار