رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه باید به جامعه پزشکی به صورت ملموس توجه شود گفت: انتخابات نظام پزشکی ۳۰ تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که حضور با شکوه در این انتخابات می‌توان نظام پزشکی فعال و پویا را رقم زد.
کد خبر: ۴۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 11 July 2017
علیرضا زالی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان نظام پزشکی در بیرجند اظهار داشت: با همدلی و همگرایی می‌توان گام‌های بلندی را در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه پزشکی برداشت.

وی افزود: خوشبختانه در استان خراسان جنوبی اعضا و اصحاب حرفه‌ای در سازمان نظام پزشکی حضور دارند که این پتانسل خوب نوعی ترکیب از همکاران ما در این استان است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: با وجود همه کاستی‌ها و ناملایمات در جامعه پزشکی در عرصه خدمت‌رسانی گام‌های خوبی برداشته شده که این تنها با همدلی رقم می‌خورد.

زالی با بیان اینکه مالیات، عوارض و تعرفه‌ها از جمله مشکلاتی است که همواره مطرح و پابرجا است اظهار داشت: این مشکلات مانع از این نمی‌شود که جامعه پزشکی در کارها دچار مشکل و کم کاری شود.

وی گفت: اتحاد، انسجام و همدلی هرچه بیشتر باشد خروجی کارها بهتر خواهد بود و باید تلاش شود تا انتخابات نظام پزشکی به خوبی برگزار شود و هر چه در این عرصه حضور پررنگ‌تر باشد نتیجه کار بهتر می‌شود.

رئیس کل  سازمان نظام پزشکی کشور افزود: انتخابات نظام پزشکی 30 تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که حضور با شکوه در این انتخابات می‌توان نظام پزشکی فعال و پویا را رقم زد.

زالی تأکید کرد: باید به جامعه پزشکی به صورت ملموس توجه شود و در استان خراسان جنوبی نیز باید تلاش شود تا در عرصه انتخابات نظام پزشکی همکاران حضور پررنگی داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار