مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ضمن اعلام خبر سفر دو روزه معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه جزئیات برنامه‌های سفر را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۵۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 12 July 2017
به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، نفیسه نخعی با بیان اینکه شهیندخت مولاوردی در سفر به استان خراسان جنوبی در بدو ورود در گلزار شهدای بیرجند حضور می‌یابد و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می‌کند.

وی افزود: شرکت در مراسم تقدیر از صنعت‌گران برتر استان به مناسبت روز صنعت و معدن و بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی واقع در باغ موزه اکبریه از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: مولاوردی در ادامه این سفر در مراسم افتتاح واحد تولیدی ماهدیس سنگ شرکت کرده و از واحدهای تولیدی عایق‌های ساختمانی(صادراتی) بیرجند نیز بازدید خواهد داشت.

نخعی خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دومین روز از سفر خود به استان در شورای اداری استان حضور یافته و در نشست بانوان برگزیده استان نیز شرکت می‌کند.

وی افزود: حضور در منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از واحدهای مستقر در این منطقه از برنامه‌های پایانی سفر مولاوردی به استان خراسان جنوبی خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار