مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس(ع) شهرستان بیرجند با بیان اینکه حجاب مقدمه عفاف است و چیزی که مهم است پاکدامنی خانواده‌ها است گفت: بالاترین درجه حجاب حفظ کیان خانواده است.
کد خبر: ۴۶۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 16 July 2017
فاطمه حجی‌پور ظهر امروز در میزگرد عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاب مقدمه عفاف است و چیزی که مهم است پاکدامنی خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب برای حفظ خانواده است افزود: بالاترین درجه حجاب حفظ کیان خانواده است.

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس(ع) شهرستان بیرجند با بیان اینکه اسلام برای ما حدود مرزهایی را مشخص کرده است بیان کرد: این حد و مرزها برای حفظ کیان خانواده است.

حجی‌پور با بیان اینکه قرآن الگوی همه ما است و هیچ وقت کهنه نمی‌شود تصریح کرد: باید ویژگی‌های حضرت زهرا(س) را بررسی کنیم و آنان را در خود نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه علمای ما باید سندی بنویسند و برای آن  راهکار ارائه دهند خاطرنشان کرد: جای افسوس است که بهترین دین در دسترس ما است و به دستورات دین مبین اسلام پشت کنیم.

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس(ع) شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه 80 درصد مباحث اسلامی به پوشش عفاف و حجاب بر می‌گردد یادآور شد: رابطه حجاب با عفاف بسیار مهم است.

حجی‌پور با بیان اینکه کسی که حجاب دارد عفاف دارد اظهار داشت: انسان وقتی حجاب دارد یعنی عفاف نیز دارد و نادر است کسی که با حجاب باشد اما بی‌عفت باشد.

وی با بیان اینکه دولت‌ها هیچ دغدغه‌ای برای عفاف و حجاب ندارند افزود: در هر دولتی که واقعا در بحث خانواده و حجاب دغدغه داشت جامعه به یک آرامش رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار