چهارمین یادوراه لشگر فرشتگان به منظور تجلیل از مادران و همسران شهید و بانوان مجاهد استان خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 16 July 2017
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر شنبه در چهارمین یادواره لشگر فرشتگان شهرستان بیرجند، با بیان اینکه هر آنچه در نظام خلقت رخ می دهد اتفاقی نیسست بلکه علت و معلول است، اظهار کرد: خانواده نقش مهمی در بالفعل بودن انسان ها دارند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه انسان های بزرگ مسیر علت و معلول را به خوبی طب کرده اند، گفت: چهار عامل وراثت، محیط، تربیت و تعلیم برانسان ها تاثیر مستقیم می گذارند و بانوان در این چهارعامل نقشی بسیار پر رنگ دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش تعلیم و تربیت در ساختن فرزندان شایسته توسط مادران بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: مادر در چهار عامل سازنده انسان های بزرگ و شایسته حرف اول را می زند.

وی با اشاره به اینکه مادران در فیض شهادت فرزندان خود سهیم هستند، بیان داشت: شایستگی حضور جوانان در دفاع مقدس و صحنه کربلا از آن مادرانی است که چنین فرزندانی تربیت کرده اند.

آیت الله عبادی با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی غرب در جامعه امروز، اظهار کرد: بانوان و به خصوص مادران در جنگ فرهنگی نقشی بسزا و فعالیتی پر شور دارند.

وی با بیان اینکه جان دادن در صحنه جنگ ملاک نیست، افزود: پروراندن انسان های شایسته و بزرگ از بزرگ ترین اقدامات لشگر فرشتگان است.

در پایان مراسم از مادران و همسران شهید و همچنین بانوان مجاهد تجلیل شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار