معاون توان بخشی بهزیستی خراسان جنوبی از مناسب‌سازی در روستاهای حاشیه شهر بیرجند خبرداد و گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از دستگاه‌های دولتی مناسب‌سازی شده و ۴۰ درصد معابر و اماکن عمومی نیز در استان مناسب‌سازی شده است.
کد خبر: ۴۶۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 17 July 2017
جمیله رضازاده ‌ورقچی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درحال حاضر مناسب سازی 60 درصد از دستگاه‌های دولتی در استان خراسان جنوبی انجام شده است.

وی افزود: 40 درصد معابر و اماکن عمومی نیز در استان مناسب‌سازی آن انجام شده است و در حال حاضر مناسب‌سازی در استان در حال پیشرفت است.

معاون توان‌بخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: با همکاری خوبی که فرمانداران در استان دارند قرار است روستاهای حاشیه شهر بیرجند مناسب‌سازی انجام شود.

رضازاده با اشاره به اینکه 53 مرکز در حوزه توان‌بخشی در خراسان جنوبی فعال است افزود: از این تعداد 13 مرکز به صورت شبانه‌روزی، 13 مرکز به صورت ویزیت در منزل و 21 مرکز به صورت روزانه فعال است.

وی بیان کرد: 13 مرکز حرفه‌آموزی و دو مرکز توان‌بخشی مبتنی بر خانواده در استان وجود دارد و در زمینه مراکز شبانه‌روزی 579 نفر خدمات شبانه‌رزوی به آنها پرداخت می‌شود.

معاون  توان‌بخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در استان خراسان جنوبی 3 مرکز معلولان ذهنی، 3 مرکز بیماران روانی مزمن، یک مرکز معلولان جسمی و حرکتی فعال است که یارانه به صورت ماهیانه برای هر نفر پرداخت می‌شود.

رضازاده افزود: سه مرکز بیماران روان در استان داریم که از این تعداد دو مرکز برای آقایان و یک مرکز برای بانوان است و همچنین دو مرکز مراقبتی در استان فعال است که یک مرکز در بیرجند و یک مرکز در شهرستان قاین است و به 133 نفر خدمات ارائه می‌شود.

معاون  توان‌بخشی بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: چهارمین جشنواره تئاتر معلولان کشور نیز امسال به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار