مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دعوت ۴ دانش آموز استان به اردوهای تیم ملی خبر داد و گفت: در بازدید مسئولان وزارت‌خانه از استان قرار شد ۸۰ میلیون تومان برای سالن ورزشی شهید شهپر بیرجند اختصاص یابد.
کد خبر: ۴۶۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 17 July 2017
عباس لامعی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد میزبانی خوب استان خراسان جنوبی در مسابقات ملی دانش آموزی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ا‌ی بودیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی طرح استعدادیابی از دانش‌آموزان به صورت کاملاً علمی و رسمی توسط ناظران فدراسیون‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای انجام شد افزود:  چهار نفر از دانش آموزان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: توسعه، گسترش و تقویت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای رویکرد مهم آموزش و پرورش  استان خراسان جنوبی در امر تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان است.

لامعی افزود:کاپ اخلاق این دوره از مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به استان خراسان جنوبی رسید اما این استان با گذشتی که داشت کاپ اخلاق را به استان آذربایجان شرقی داد.

وی بیان کرد: میزبانی مسابقات کشوری سبب می‌شود مسئولان وزارتخانه به استان سفر کرده و از نزدیک شاهد نیازمندی‌های استان در بخش‌های مختلف قرار گیرند.

وی اظهار داشت: در بازدید مسئولان وزارت‌خانه قرار شد 80 میلیون تومان برای سالن ورزشی شهید شهپر بیرجند تخصیص یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: یکی از سیاست‌های آموزش وپرورش خراسان جنوبی این است که مدارسی که در حاشیه خیابان هستند تجاری‌سازی شوند تا از این طریق درآمدزا باشند و شهرداری هم طبق مقررات برای مدارسی که در کوچه و خیابان اصلی واقع می‌شوند و نیاز به عقب‌نشینی داشته باشد مجوز صادر می‌کند.

لامعی افزود: در زمینه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان سال گذشته مشکلاتی داشتیم و امسال نیز به منظور جلوگیری از اتلاف وقت دانش‌آموزان هدایت صحیح تحصیلی و شغلی آنها به 5 قطب تقسیم شده است که تاکنون بیش از 10 نشست در این زمینه در آموزش وپرورش خراسان جنوبی برگزار شده است.

وی بیان کرد: اجرای صحیح علمی و اصولی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از مهم‌ترین دغدغه مسئولان در آموزش و پرورش خراسان جنوبی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار