معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: با همکاری وزارت بهداشت مشکل پزشک متخصص مراکز درمانی تامین اجتماعی استان برطرف می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 17 July 2017
محمدحسینی شامگاه امروز همزمان با 25 تیرماه روز تامین اجتماعی در بازدیداز بیمارستان‌های تامین اجتماعی خراسان جنوبی در بیرجند باتبریک این روز به کارکنان شعبه یک تامین اجتماعی بیرجند از بیماران بستری در بیمارستان شهید دکتر رحیمی و بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند عیادت کرد.

وی در جمع مدیران و کارکنان بخش‌های بیمه و درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از آنجایی که استان خراسان جنوبی از استان‌های کمتر توسعه یافته است بخش بیمه تامین اجتماعی حساسیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه قسمتهایی که آسیب پذیری آنها بیشتر است از حساسیت بیشتری برخوردار است گفت: اگر همکاری و همراهی بخش بیمه نباشد نمی‌توان فرصتی ایجاد کرد تا بخش عمومی ، تولیدی و کارگاهی بتواند خودش را بازسازی کند و به بهره‌برداری برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات بخش درمان تامین اجتماعی در استان اظهار داشت: در بخش درمان تامین اجتماعی استان نسبت به قبل به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تحول خوبی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه کارهای ارزشمندی صورت گرفته ادامه داد: طراحی سازه‌هایی که در بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند با نگاه به شرایط اضطراری و بحرانی صورت گرفته در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه این بخش‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

حسینی اظهار داشت: در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) هم کارهای بزرگی انجام شده که همه اینها نشان از تحولی است که خصوصا در سالهای اخیر در استان شاهد آن هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انتظار ما ازبخش‌های مختلف این است که همانطور که نقاط کور را به ما معرفی می کنند ، خدمات انجام شده را نیز برای مردم بیان کنند تا مردم به نظام و حکومت و دولت امیدوار شوند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا خدمات به ارباب رجوع را تسریع کنیم تا فاصله ورود و خروج ارباب رجوع در مجموعه دستگاه‌هایی که خدمات می دهند کم شود و هزینه‌ها را برای ارباب رجوع تا جایی که امکان دارد کاهش داده و کیفیت خدمات را در بخشهای سخت افزار و نرم افزاری بالا ببریم.

حسینی افزود: نباید پویایی سیستم را فراموش کنیم در غیر این‌صورت از روند تحولات و نیازهای جدید جامعه عقب می افتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد با همکاری وزارت بهداشت مشکل پزشک متخصص مراکز درمانی تامین اجتماعی برطرف شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار