معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: طرح‌های ذخیره عملیاتی، تعطیلات و تعمیرات و استفاده از مولدهای خودتامین همزمان با سراسر کشور در شرکت توزیع برق خراسان جنوبی آغاز شده است.
کد خبر: ۴۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 17 July 2017
محسن بخشایی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: با ابلاغ شرکت توانیر، فعالیت‌های سراسری مدیریت مصرف برق با پیش‌بینی مشوق‌های ویژه به صورت رسمی کلید خورد.

وی افزود: فعالیت‌های مدیریت مصرف در ابعاد مختلف به صورت مستمر و در طول سال در حال انجام است که به صورت دوره‌ای از مهرماه هر سال آغاز و تا شهریور سال آینده ادامه می‌یابد و در بازه 15 خرداد تا 15 شهریور ماه که دوره اوج گرما و مصرف برق است اقدامات انجام شده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: این طرح‌ها که به صورت هدفمند تدوین شده برای هر دسته از مشترکان اداری، کشاورزی و صنعتی متناسب با نحوه همکاری تحقیقات ویژه‌ای محاسبه و اعمال می‌شود.

بخشایی اظهار داشت: طرح‌های ذخیره عملیاتی صنایع، تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع و استفاده از مولدهای خودتامین، سه طرحی است که توسط شرکت توانیر و با همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق سراسر کشور برای جلب همکاری و استفاده از ظرفیت‌های صنایع تدوین و اجرا می‌شود.

وی گفت: در بخش کشاورزی نیز برنامه ویژه‌ای برای کاهش بار مصرفی در نظر گرفته شده است که براساس آن کشاورزان می‌توانند از طریق هماهنگی با شرکت توزیع برق استان در 4 ساعت پیک موتور آب خود را خاموش کنند که در این صورت می‌توانند از 20 ساعت برق رایگان در سایر اوقات شبانه روز استفاده کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: در برنامه کاهش بار برنامه‌ریزی شده ادارات و مشترکان سایر مصارف نیز مشترکان دیماندی و اداری با کاهش حداقل 10 درصدی مصرف برق مشمول دریافت پاداش همکاری می‌شوند.

وی ویژگی مشترک همه این طرح‌ها در سال جاری را افزایش قابل ملاحظه مشوق‌های پرداختی در همه تعرفه‌ها دانست و افزود: مبلغ پاداش در نظر گرفته شده در بعضی حالات  تا 7 برابر سال قبل افزایش یافته است.

بخشایی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها به صورت سراسری همه ساله از نیمه خرداد ماه به صورت رسمی آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، افزود: با بیش از 200 واحد صنعتی در استان مکاتبه شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح حدود 30 درصد این مشترکان با صنعت برق همکاری داشته باشند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: در پایان این همکاری‌ها مشترکان از تخفیفات بسیار مناسبی در بهای برق مصرفی برخوردار می‌شوند که در نهایت منجر به کاهش هزینه تمام شده در تولید و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار