رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف با بیان اینکه در حال حاضر ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان نیمه تمام است، گفت: تنها مرکز جامع سلامت استان خراسان جنوبی در شهرستان خوسف احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 18 July 2017
جمیله احمدی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 8 پروژه نیمه تمام در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان خوسف وجود دارد که نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف با بیان اینکه از تعداد 8 پروژه نیمه تمام تعدادی از آنها تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، افزود: اورژانس 115 در بخش جلگه ماژان یکی از مصوبات است که زمین آن از بنیاد مسکن تحویل گرفته شده و اگر نیرو تامین شود کارهای این اورژانس زودتر به اتمام می‌رسد.

احمدی افزود: همه به دنبال احداث بیمارستان در این شهرستان هستند اما درحال حاضر فقط بحث وزارتخانه است که علت مخالفت آنها به دلیل کمبود پزشک است اما در عین حال رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیگیر بیمارستان هستند.

وی بیان داشت: به جز بیمارستان د رحال حاضر در کوتاه مدت دو مرکز یکی مرکز جامع سلامت است که مقدمات آن انجام شده وتنها مرکز جامع سلامت سطح یک استان در شهرستان خوسف است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف بیان داشت: در حال حاضر سه خانه بهداشت، دو مرکز بهداشتی درمانی، یک پانسیون پزشک در حال اجرا بوده که تا پایان سال دو تا سه پروژه به نتیجه می‌رسد و مابقی در سال آینده خواهد بود.

احمدی بیان داشت: در حال حاضر بیمارستان شهرستان خوسف با 30 درصد پیشرفت از سوی پیمانکار به بیمارستان تحویل داده اما فعلا مسکوت مانده است تلاش می‌شود تا یک سال و نیم آینده کارهای ساختمانی آن به اتمام برسد که برای اجرای این پروژه یک و نیم میلیارد تومان نیاز است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف گفت: تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و وزارت بهداشت برای بیمارستان شهرستان خوسف هزینه شدهاست.

احمدی بیان کرد:  امسال یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای آن اعتبار گذاشته شده که ما به دنبال آن هستیم تا این بیمارستان رد ردیفهای اعتباری وزارت بهداشت گنجانده شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار