معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از فعالیت ۹ هزار نفر از بانوان مبلغه در ایام ماه رمضان و محرم در سراسر کشور خبر داد و گفت: این سازمان در حال حاضر بیشتر سعی و تلاش خود را بر روی جوانان قرار داده است.
کد خبر: ۴۶۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 18 July 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی ظهر امروز در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های شرق کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان تبلیغات در دوره اخیر کار تبلیغی خود را در دو حوزه سنتی و استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سازمان تبلیغات اسلامی بیشترین تلاش و سعی خود را بر رویج وانان قرار داده است گفت: این سازمان در حال برنامه‌ریزی برای جوانان این مرز و بوم است.

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: یکی از حسنات انقلاب و  ابتکارات بزرگ امام راحل تاسیس این سازمان است که در ردیف سپاه پاسداران، بسیج و جهاد سازندگی بوده و آثار آن بسیار ملموس و محسوس است.

موسوی بیان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی سعی و تلاش بر این است تا تبلیغات به روز، آگاهانه و بر مبنای بصیرت باشد.

وی تاکید کرد: تمام تلاس و برنامه این سازمان بر این است تا عناوین آموزشی و متونی که انتخاب می‌شود بر مبنای دستورات مقام معظم رهبری باشد.

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: حرکت سازمان تاکنون به گونه‌ای بوده که در موارد مختلف مورد رضایت رهبر معظم انقلاب است و در این راستا تاکنون اقدامات موثری در سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است اما هنوز با وجود کارهای انجام شده با آنچه که باید باشیم فاصله داریم چرا که دشمن هر روز در حال مقابله است.

موسوی بیان کرد: این سازمان سعی می‌کند در حوزه‌های رشد علمی و روش‌های تبلیغی فعالیت کند.

وی افزود: ائمه جماعات، مبلغان، مبلغات، روسای تشکل‌های دینی، روسای هیئت‌های مذهبی، مداحان و رؤسای انجمن‌‌های اسلامی و معلمین و مدیران جزو 7 مجموعه تاثیرگذاری هستند که در طول سال این سازمان برای آنها آموزش می‌گذارد.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و محرم بیش از 51 هزار اعزام مبلغ به سراسر کشور برای تبلیغ صورت می‌گیرد.

وی گفت: از این تعداد 9 هزار نفر از بانوان مبلغه هستند که با آگاهی و بصیرت خاصی از اسلام و ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار