مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوسف با بیان اینکه در حاضر آبرسانی سیار برای ۴ هزار و ۵۲۹ نفر در شهرستان خوسف انجام می‌شود گفت: ۵۵ روستا در این شهرستان زیرپوشش آبیاری سیار هستند.
کد خبر: ۴۶۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 18 July 2017
محمد حسین بهالگردی عصر امروز در نشست خبریدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان خوسف 14 روستای بالای 20 خانوار فاقد شبکه آبرسانی هستندکه امیدواریم در سال‌های آینده برای آبرسانی اقدام شود.

وی افزود: در حال حاضر آبرسانی سیار به یک هزار و 117 خانوار روستایی در شهرستان خوسف انجام می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوسف گفت: در سال 91  تعداد 30 روستا شهرستان خوسف زیرپوشش شبکه آبرسانی سیار بوده که امروز این آمار به 55 روستا افزایش یافته است.

بهالگردی افزود: با توجه به آمار سال گذشته حدود 83 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان خوسف وجود دارد که به دلیل خشکسالی چندین ساله این تعداد امروز به 76 روستاکاهش یافته است.

وی بیان داشت: سرانه مصرف در شهرستان خوسف 175 لیتر است در حالی که این میزان در استان خراسان جنوبی 150 لیتر و درصد بهره‌مندی روستائیان از شبکه آبرسانی از 79 درصد به 67 درصد رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوسف گفت: در حال حاضر در شهرستان خوسف 91 روستا زیرپوشش شبکه آبرسانی ما هستند که از این تعداد 60 روستا بالای 20 خانوار و 21 روستا زیر 20 نفر جمیعت دارد.

بهالگردی با اشاره به پروژه آبرسانی به روستای بصیران گفت: اجرای این پروژه نیاز به اجرای 45کیلومتر نیاز شبکه دارد که اجرای آن نیاز به 13 میلیارد تومان اعتبار است.

بهلگردی با بیان اینکه تعداد مشترکان آب و فاضلاب روستایی در شهرستان خوسف 8 هزار و 402 مشترک است، افزود: از این تعداد 7 هزار و 805 مشترک مسکونی، 338 مشترک عمومی، 55 مشترک آب آزاد، 214 مشترک تجاری و صنعتی هستند.

وی با بیان اینکه میان هدررفت آب در شبکه‌های آبرسانی خوسف 30 درصد است، اظهار داشت: امسال 3 میلیارد و 450 میلیون تومان برای آبرسانی به روستاهای خوسف اختصاص یافته است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خوسف اظهار داشت: 86 درصد مددجویان ما در کمیته امداد شهرستان خوسف سالمند هستند.

مهران پور با بیان اینکه 34 بیمار صعب‌العلاج و پرهزینه داریم، افزود: 2 هزار و 100 خانوار مستمری‌بگیر در شهرستان خوسف داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار