معاون وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات چندین ساله اراضی شهرستان خوسف قول مساعد داد.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 19 July 2017
حمید رضا عظیمیان ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه آماده سازی اراضی ۴۵۰ هکتاری زعفرانیه بیرجند بیان کرد: خوشبختانه این پروژه از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به پروژه های در حال ساخت خراسان جنوبی بیان کرد: زیر ساخت های این پروژه ها با همکاری دستگاه های ذیربط در حال انجام است.

عظیمیان بیان کرد: خوشبختانه در خراسان جنوبی تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه های خدماتی وجود داشته و این روند پیشرفت کار را افزایش می دهد.

وی با اشاره به منطقه گردشگری بند دره بیرجند بیان کرد: تاکید دولت بر این است که مکان های تفریحی را برای جوانان فراهم کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این راستا، طبق سیاست های دولت کمک هایی به صورت اقساط بلند مدت به بخش گردشگری می کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه جامعه هدف ما افراد فاقد مسکن هستند، افزود: تامین سرانه های مورد نیاز مردم در دستور کار قرار دارد.

عظیمیان با اشاره به مشکلات اراضی مردم خوسف مبنی بر اینکه ۳۴۱ زمین طی سال ۶۴ توسط مسئولان وقف به مردم واگذار شده، اما بدون اطلاع رسانی این زمین ها به نام دولت ثبت شده است و مردم به دلیل فروش این زمین ها به جرم زمین خواری دادگاهی شدند، افزود: برای حل این مشکل قول مساعد می دهم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار