«حسن ماسوری» طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید راه آهن شرق معرفی شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 19 July 2017
معاون بهره برداری سیر و حرکت در شورای اداری راه آهن شرق گفت: راه آهن شرق استراتژیک ترین منطقه راه آهن است و نقش ممتازی دارد و باید مانند یک دُر در حمل بار بدرخشد.

ابراهیم محمدی افزود: ماسوری مدیرکل جدید این ناحیه از افراد باتجربه و با دانش راه آهن است که سابقه زیادی در این سیستم دارد و اکنون نیز به عنوان مدیر کل راه آهن شرق خدمت خواهد کرد.

وی با بیان این نکته که مملکت ما بر خون شهدا بنا شده است گفت: آنان رفتند و جنگیدند تا ما در آسایش باشیم و اگر کسی به بیت المال دست اندازی کند قطعا خون شهدا به گردن اوست و خون شهدا ثارالله است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل قبلی راه آهن شرق گفت: ایشان از این سنگر به سنگر دیگری می رود.

معاون بهره برداری سیر و حرکت افزود: ایران امن ترین کشور منطقه است و به لحاظ اقتصادی از کشورهای اطراف جایگاه بالاتری دارد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم خداوند به همه ما تدبیر و توانایی بدهد تا بتوانیم خدمت کنیم.

 حسن ماسوری مدیر کل جدید راه آهن شرق در این جلسه گفت: تاکنون در اینجا مدیران از معاونت به مدیرکلی رسیدند و باید تلاش کنیم سطح راه آهن شرق را بالاتر ببریم تا موفق ترین مدیران را به این منطقه بیاوریم.

وی افزود: راه آهن به این منطقه محروم از لحاظ رفاهی توجه کند و ارزش و جایگاه پرسنل این ناحیه نسبت به یک منطقه خوش آب و هوا بالاتر برود.

ماسوری در ادامه بیان داشت: در راه آهن با مشکل بودجه مواجه هستیم چراکه یک سازمان خودکفا در درآمد و هزینه هستیم.

وی تصریح کرد: راه آهن شرق را باید به جایگاهی برسانیم که همه اذعان کنند این ناحیه زیبنده پیشرفت است.

در این مراسم از محمد ابراهیم اقبالی مدیرکل اسبق راه آهن شرق تقدیر و سکان جدید مدیریتی این مجموعه به حسن ماسوری سپرده شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار