مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته دولت ۳۵۲ واحد مسکونی معلولان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: امروز با حضور قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های سازمان بهزیستی ۳۸۲ واحد مسکونی با هزینه ۱۹۸ میلیارد و۱۹۸ میلیون ریال در استان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 22 July 2017
علی عرب‌نژاد صبح امرزو در مراسم افتتاح 382 واحد مسکونی معلولان خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز 382 مسکن معلولان در استان به طور همزمان با حضور قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

وی افزود: از ابتدای نهضت مسکن از سال 88 تاکنون یک هزار و 244 مسکن در خراسان جنوبی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه 350 واحد مسکن آماده است که در هفته دولت تحویل داده شود اظهار داشت: با واگذاری مسکن‌ها در هفته دولت نهضت مسکن در خراسان جنوبی تمام می‌شود اما مسکن اجتماعی برای خانواده‌های معلول را خواهیم داشت که با کمک بنیاد مسکن احداث می‌شود.

عرب‌نژاد گفت: از 382 واحد مسکن معلولان 248 واحد در بیرجند، 20 واحد در سربیشه، 28 واحد در نهبندان، 70 واحد در فردوس و 16 واحد مخصوص خانواده‌های دو معلول است.

وی افزود: برای احداث 382 واحد مسکونی معلولان در خراسان جنوبی   198 میلیارد و 198 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه 352 واحد دیگر نیز در هفته دلوت به بهره‌برداری می‌ر‌سد اظهار داشت: 475 واحد دیگر تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار