معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولیت ما در حوزه اشتغال امسال بسیار سنگین تر از گذشته است، گفت: فضا و بستر اشتغال در روستاها فراهم شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 24 July 2017
بی بی عصمت سرفرازی پیش از ظهر یکشنبه در کارگروه اشتغال خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: با توجه به تاکید رهبری مبنی بر تولید و اشتغال، وظایف سنگین تری در حوزه اشتغال داریم.

وی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری از دغدغه مردم و مسئولان است، گفت: باید همه دستگاه ها و مردم برای رفع این معضل با هماهنگی تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: باید تعهد اشتغالی که برای دستگاه های اجرایی تعریف شده است، محقق و رصد شود.

سرفرازی با اشاره به اجرای طرح های اشتغالزایی در خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای طرح تکاپو یکی از اقدامات بسیار ارزشمند بوده چراکه با مشارکت مردم نیز اتفاق می افتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین طرح مهارت آموزی در محیط کسب و کار واقعی از دیگر اقدامات مطلوب در حوزه اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه باید در راستای اشتغالزایی به تعهدات خود عمل کنیم، اظهار کرد: در صورت عدم تحقق این تعهدات، اعتماد مردم از دولت سلب می شود که بازگشت آن نیز بسیار دشوار است.

سرفرازی با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه ها در حوزه اشتغالزایی بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید در راستای اجرای این گونه طرح ها، به صورت هماهنگ عمل شود.

وی با اشاره به فروش محصولات تولیدی روستاییان بیان کرد: مشکلات بازاریابی و فروش این محصولات در جلساتی کارشناسی و بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین باید فضا و بستر اشتغال برای بانوان در روستاها مهیا شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار