رئیس دادگاه کیفری خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه قانون گذاری جرائم مواد مخدر ضعف زیادی داریم، گفت: باید برای مصرف کننده مجازات های سنگین لحاظ شود.
کد خبر: ۴۶۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 25 July 2017
ابراهیم رمضانی ظهر دوشنبه در همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن با استفاده از مواد مخدر و تغییر نوع آن، جوانان ما را آلوده کرده است.

وی با بیان اینکه امروزه تلفات ما در مواد مخدر به مراتب بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: هجمه های وارد شده از سوی دشمن، بسیاری از افراد ما را دامن گیر کرده است.

رضایی اظهار کرد: یکی از علت های گرایش مردم به سمت مواد مخدر، این است که استفاده از آن به عنوان دارو فرهنگ شده است.

وی با بیان اینکه مواد مخدر تنها بر مغز اثر می گذارد، گفت: تاکنون از این مواد، دارویی به عنوان شفای بیماری ها به دست نیامده است.

رئیس دادگاه کیفری خراسان جنوبی بیان کرد: تا زمانی که گرایش مردم به سمت مواد مخدر پا برجا باشد، نمی توان اقدامی موثر برای مبارزه با آن برداشت.

رمضانی با تاکید بر اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر نباید کوتاهی کنیم، گفت: دولت برای مبارزه با این دشمن خاموش نیازمند همکاری ملت است.

وی با بیان اینکه در حوزه قانون گذاری جرائم مواد مخدر ضعف زیادی داریم، گفت: باید برای مصرف کننده مجازات های سنگین لحاظ شود.

رئیس دادگاه کیفری خراسان جنوبی اظهار کرد: باید با آگاه سازی و تحمیل مجازات های سنگین با مصرف تفننی مواد مخدر مبارزه کرد.

رمضانی بیان کرد: همچنین مسئولان نباید بر بیت المال افرادی را استخدام کنند که آلوده به مواد مخدر هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار