سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: توسعه وپیشرفت این استان نیازمند توجه ویژه در حوزه اعتبارات ملی است.
کد خبر: ۴۶۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 25 July 2017
محمد فرهادی عصر امروز در بازدید از طرح‌های اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به نیازی که در زمینه های ساخت وساز و اجرای پروژه‌های عمرانی در این استان در حوزه آموزشی وجود دارد می طلبد مسئولان کشوری توجه ویژه ای به استان داشته باشند.

وی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس جزو توانمندترین مجموعه‌های کاری و فنی در استان برشمرد و افزود: تاکنون اقدامات خوبی نیز در این حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس بسیاری از پیشرفت‌هاست افزود: تربیت نسل و توسعه نیروی انسانی در این نهاد مهم به انجام می‌رسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: از این رو چه در توزیع اعتبارات و چه در زمینه های کمی و کیفی این مجموعه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرهادی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به موضوع آموزش و پرورش در استان خراسان جنوبی دارد گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در استان در حوزه توسعه فضاهای آموزشی به انجام رسیده که امیدواریم این تلاش ها و خدمات در بخش های مختلف توسعه یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به موضوع پرورش در کنار آموزش اشاره کرد و افزود: در ساخت و سازها روح حاکم بر کلاس‌ها و نیز موضوع پرورش روحی و فکری دانش‌آموزان خصوصاً در مقطع ابتدایی می‌تواند به عنوان یکی از موضوعات کاری مورد توجه باشد.

فرهادی، فرهنگیان را جزو زحمتکش ترین اقشار جامعه دانست و افزود: در چند سال اخیرمباحث مرتبط با امور رفاهی معلمان و دانش‌آموزان  توجه جدی شده است که امیدواریم این اقدامات نیز در ابعاد کمی و کیفی افزایش یابد.

وی خراسان جنوبی را نیازمند توجه ویژه خصوصاً در حوزه اعتبارات ملی دانست و افزود: امید است با توجه به نیازی که در زمینه های ساخت وساز و اجرای پروژه های عمرانی در این استان در حوزه آموزشی وجود دارد مسئولان کشور توجه ویژه‌ای به استان داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار