دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از فعالیت ۴۹ سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 25 July 2017
علی زندی ظهر دوشنبه درهمایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی بیان کرد: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند در حوزه مبارزه با مواد مخدر موفق باشد.

وی با بیان اینکه باید مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کنیم، گفت: در حال حاضر ۴۹ سازمان مردم نهاد در خراسان جنوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند.

زندی با بیان ایکه طی سال های ۹۲ تا ۹۵ بالغ بر ۱۱۵ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، افزود: همچنین ۲۵ هزار و ۲۹۹ نفر در این حوزه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری نیز بالغ بر هشت تن و ۷۴۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین طی چند سال گذشته بیش از ۴۲۰ بانوی درگیر با مواد مخدر ، درمان شده اند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در همسایگی بزرگترین قطب تولید کننده مواد مخدر قرار دارد، گفت: بیش از ۸۴ درصد تولید تریاک دنیا در افغانستان صورت می گیرد.

زندی بیان کرد: این امر می طلبد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر، جنبشی اجتماعی صورت گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار