امام جمعه بخش درح با گلایه از مسئولان ذیربط مبارزه با مواد مخدر گفت: از جنبش اجتمابی مبارزه با مواد مخدر در« درح» حمایتی نشد.
کد خبر: ۴۶۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 25 July 2017
حجت الاسلام محمد راستگو ظهر دوشنبه درهمایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی بیان کرد: علی رغم گذشت ۴۰ سال از انقلاب، تصمیم درستی در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی گرفته نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه ویژه ای به آسیب های اجتماعی داشته باشیم، افزود: در حال حاضر در معرکه ای به نام مواد صنعتی درگیر شده ایم.

امام جمعه بخش درح با بیان اینکه حرکتی اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر در بخش درح ایجاد شد، گفت: متاسفانه مسئولان از این جنبش حمایتی نکرده و این موجب توقف کار شد.

وی ادامه داد: ما با استفاده از این حرکت در یک قدمی ریشه کن کردن مواد مخدر صنعتی بودیم اما کمکی به این امر نشد.

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر بدون حمایت مسئولان امکان پذیر نیست، افزود: قول می دهم مردم بخش درح برای مبارزه با مواد مخدر همراه بوده و تنها نیازمند حمایت مسئولان هستند.

وی خطاب به مسئولان اظهار کرد: وقتی پول های میلیاردی فرهنگی در دیگر بخش های دیگر هزینه می شود و من قادر به خرید بسته ای فرهنگی نیستم، چه جوابی برای گفتن دارید؟

امام جمعه درح خواستار حمایت مسئولان برای مبارزه با مواد مخدر شد و اظهار کرد: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی موفق عمل کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار