امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا هیچ تأثیری بر فعالیت‌های نظامی و اقتصادی ایران نخواهد داشت گفت: تبعات منفی تحریم‌ها به خود آمریکا برمی‌گردد.
کد خبر: ۴۷۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 31 July 2017
مولانا غلام‌حیدر فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند، در رابطه با افزایش تحریم‌های آمریکا اظهار داشت: این تحریم‌ها هیچ تأثیری بر جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت چراکه تحریم‌هایی که قبل از برجام بود نیز هیچ تأثیری روی ایران نداشته و مسئولان با جدیت مسائل مملکت را حل و فصل کردند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند بیان کرد: این تحریم‌ها تأثیری بر روی فعالیت‌های نظامی و اقتصادی ایران نخواهد داشت و ادامه تحریم‌ها تنها به ضرر آمریکا است چراکه آمریکا با تحریم‌ها حیثیت و آبروی خود را زیر سؤال برده و نشان می‌دهد که پایبند به قوانین خود هم نیست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا این تحریم‌ها را بر خلاف نظر سایر کشورهای اروپایی انجام داده است و در آینده این تحریم‌ها مورد مخالفت مابقی کشورها خواهد شد.

مولانا فاروقی یادآور شد: آنان معتقدند می‌توانند رابطه خوبی با ایران در رابطه با روابط اقتصادی و سیاسی داشته باشند اما متأسفانه پایبند به تعهدات خود هم نیستند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: نقض برجام و افزایش تحریم‌ها به خود آنها ضرر می‌رساند و مجبور می‌شوند در برابر واکنش‌های عاقلانه مسئولان ایران در برابر تحریم‌ها  از خود دفاع کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار