مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز فقر امکانات در روابط عمومی ها بیدار می کند، گفت: زیرساختها در روابط عمومی ها اصلا مهیا نیست.
کد خبر: ۴۷۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 06 August 2017
عباسعلی بهاری پیش از ظهر شنبه در شواری هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در رسیدن به اهداف سازمان، اظهار داشت:  در حال حاضر هنوز در تعریف روابط عمومی مشکل داریم و نه مسئولان و نه خود روابط عمومی ها به مبانی روابط عمومی نرسیده اند.

وی با تدکید بر اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی ها باید عوض شود، بیان کرد: روابط عمومی یک رسانه است که بسترها و ابزارهای مختلفی در دست دارد اما نگاه مدیران نگاه رسانه ای نیست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز فقر امکانات در روابط عمومی ها بیدار می کند، عنوان داشت: در حال حاضر یک روابط عمومی کارهایی انجام می دهد که در حیطه وظایف او نیست.

بهاری ادامه داد: زیرساخت ها در روابط عمومی اصلا مهیا نیست و تا این زیر ساخت و نگاه تغییر نکند چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه هزینه در حوزه روابط عمومی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، بیان داشت: ارزیابی روابط عمومی های استان و مدیران یکی از برنامه هایی است که در دستور قرار دارد که نتایج آ؛ ن به صورت ماهیانه یا فصلی اعلام خواهد شد.

هیچ اولویتی بالاتر از آب برای استان وجود ندارد

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دولت یازدهم صورت گرفته که در اطلاع رسانی این خدمات موفق نبوده ایم، عنوان داشت: بخشی از این امر ناشی از عملکرد ضعیف مدیران روابط عمومی و بخشی نیز به مدیران مربوط می شود.

بهاری، راه آهن را آرزوی دیرینه مردم استان عنوان کرد و گفت: با پیگیری های استاندار طی چند روز آینده کلنگ این پروژه به زمین زده خواهد شد که این کار بزرگی بوده که اطلاع رسانی درستی در مورد آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ اولویتی بالاتر از آب برای استان وجود ندارد، بیان کرد: در حال حاضر روزی بدون تحسن برای مشکل آب در استان وجود ندارد و  جنگ امروز  جنگ آب است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: دولت در حوزه حل مشکل بی آبی در استان کارهای زیادی انجام داده که باید اطلاع رسانی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار