رئیس سازمان بازارچه های مرزی خراسان جنوبی از بهره برداری از طرح توسعه بازارچه ماهیرود تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 07 August 2017
محمدرضا فخر در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اجرای طرح توسعه بازارچه ماهیرود، اظهار داشت: در این طرح ۱۰ هکتار به وسعت بازارچه افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون زمین مورد نظر برای اجرای این طرح تملک شده است، بیان کرد: بهره برداری از این زمین موکول به تامین برق، اجرای شبکه فیبر نوری و اجرای ساختمان شده است که تا دو ماه آینده عملیات بهره برداری از این زمین  انجام خواهد شد.

پیشرفت ۶۰ درصدی درمانگاه بازارچه ماهیرود

رئیس سازمان بازارچه های مرزی خراسان جنوبی ادامه داد: خرید اعتبار برای تامین برق زمین طرح توسعه و اجرای شبکه تامین برق این زمین از برنامه های سال جاری این سازمان است.

فخر همچنین از اخذ موافقت اصولی برای درمانگاه شفا بازارچه ماهیرود خبر داد و گفت: در حال حاضر ساختمان این درمانگاه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که بعد از اتمام ساختمان باید وارد فاز تجهیز آن شد.

وی با بیان اینکه بعد از ساخت این درمانگاه به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار خواهد شد، عنوان داشت: در حال حاضر مقدمات فراخوان این پروژه در حال انجام است.

 آغاز فروش آزمایشی گاز مایع در بازارچه

رئیس سازمان بازارچه های مرزی خراسان جنوبی همچنین به اجرای سکوی اختصاصی بارگیری سیمان در بازارچه ماهیرود در سال جاری اشاره کرد و گفت: علاوه بر این امسال سیستم کامل برق رسانی به بازارچه بازسازی می شود.

فخر، اجرای  تاسیسات سیلندپرکنی گاز مایع را یکی دیگر از پروژه های این سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر تکمیل و  و فروش آزمایشی گاز مایع در بازارچه تا پایان هفته آغاز می شود.

وی، اجرای سوله تخلیه شیشه به وسعت چهار هزار متر،  تکمیل و تجهیز مرکز مخابرات بازارچه، خرید سه دستگاه کپسول را از دیگر پروژه های این سازمان در سال جاری برشمرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار