مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از ورود پیکر دو شهید گمنام در ۲۸ مردادماه به استان خبر داد و گفت: پیکر این شهدا در شهرستان بیرجند تشییع می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 09 August 2017
سرهنگ محمدرضا فخر ظهر امروز در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: 28 مردادماه ورود پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در فرودگاه بیرجند خواهیم داشت.

وی با اشاره به مراسم استقبال پیکر مطهر این شهدا گفت: پیکر مطهر این شهدا پس از انجام مراسم استقبال به معراج الشهدا منتقل می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به درخواست‌های شهرستان‌ها پیکر مطهر این دو شهید در روز 29 و 30 مرداد ماه به شهرستان‌های مجاور انتقال داده می‌شوند تا مردم با شهدا وداع کنند.

فخر از انتقال پیکر مطهر شهدا به شهرستان‌های نهبندان، طبس، قاین و درمیان برای وداع خبر داد و تصریح کرد: پیکر مطهر این دو شهید پس از مراسم وداع در شهرستان‌های استان در بیرجند در پارک پرفسور معتمدنژاد در حاشیه بلوار شعبانیه شهرستان بیرجند تدفین می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از این دو شهید در سن 25 سالگی در عملیات بدر در اسفند 63 در شرق دجله به شهادت رسید و شهید دوم نیز در سن 30 سالگی در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید که پیکر مطهر این دو شهید 31 مرداد ماه در شهرستان بیرجند دفن می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: امید است بتوانیم با برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهدا گوشه‌ای از دینی که شهدا برگردم ما دارند را انجام دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار