مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران روحیه امید و نشاط را با تشویق مردم به ورزش در جامعه ‌ گسترش دهند.
کد خبر: ۴۷۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 09 August 2017
محمداسماعیل افضل‌پور عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار داشت: حوزه ورزش و جوانان حوزه وسیع و گسترده‌ای است که طیف زیادی از جامعه نسبت به این حوزه توجه، کنش و واکنش نشان می‌دهند.

وی افزود: اگر در حوزه ورزش خوب عمل کنیم یک تحرک و پویایی در جامعه ایجاد می‌شود و اگر به درستی در این حوزه عمل نشود نیز بر همه جامعه مخاطب و به ویژه ورزشکاران تاثیر می‌گذارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: خیلی از افراد جامعه حتی کسانی که ورزش هم نمی‌کند پیگیر مسائل ورزشی هستند و مشاهد می‌شود تعداد زیادی از افراد در زمینه مسائل و مشکلات ورزشی اظهار نظر هم می‌کنند.

افضل‌پور بیان کرد: باتوجه به کشش غریزی و فطری که در جامعه نسبت به ورزش وجود دارد باید تلاش کنیم این روحیه امید و نشاط در جامعه تداوم و گسترش داشته باشد و این امر به عملکرد ما بستگی دارد.

وی افزود: در راستای فعالیت‌ها و اقدامات حوزه ورزش و جوانان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلفی می‌تواند یاری رسانه این مجموعه باشند که رسانه‌ها بازوی توانمند و کمک کننده در این حوزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای ما ارزشمند و تاثیرگذار است که تعامل خبری با اصحاب رسانه گسترش پیدا کند چون با منکعش شدن این رویدادها و اخبار می‌توانند کمک حال ما باشند و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

افضل‌پور با اشاره به اینکه انتظارمان از اصحاب رسانه این است که واقعیت‌های ورزشی چه خوب و چه بد را به درستی منکعس کنند بیان کرد: رسانه‌ها باید تحلیل منصافانه، علمی‌ و دقیق از حوزه ورزشی داشته باشند و هر چه این تحلیل دقیق‌تر و واقع گرایانه‌تر باشد بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

در پایان این جلسه از خبرنگاران فعال در عرصه ورزشی استان تجلیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار