فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه وفاق خوبی در شهرستان شکل گرفته که این فضا را خبرنگاران نیز مدیریت کرده اند، گفت: این فضای همدلی توسط اصحاب رسانه حفاظت شود.
کد خبر: ۴۷۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 09 August 2017
سید مهدی طلایی مقدم در دیدار با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه همیشه از نقد استفاده کرده ام و مسئولی نقدپذیرم گفت: از خبرنگارانی که با دید نقد سالم و سازنده قلم می زنند تشکر می کنم.

فرماندار ویژه طبس در ادامه گفت: طبس نقش موثری در تولید انرژی کشور دارد و یقینا بعد از این نیز بیشتر خواهد بود.

وی افزود: دراین راستا اگر بخواهیم صرفا بعنوان یک منبع تولید کننده زغال باشیم پیشرفتی نخواهیم داشت و باید نقشمان در اقتصاد شهرستان و کشور مشخص شود که در این مسیر اصحاب رسانه وظیفه ای سنگین دارند.

طلایی مقدم تصریح کرد: در صورتیکه برنامه و هدف داشته باشیم و مطالبه گری نماییم آینده ای درخشان در انتظار ما خواهد بود و این اتفاقی است که در برخی استان ها امروز افتاده است.

وی ضمن تاکید بر همصدایی و همدلی گفت: لازمه توسعه همصدایی است و حرف زدن تنها کفایت نمی کند.

طلایی مقدم در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز وفاق خوبی در شهرستان شکل گرفته است که این فضا را خبرنگاران نیز مدیریت کرده اند.

وی گفت: بمناسبت روز خبرنگار وظیفه خود دانستم از فعالین این حرفه تقدیر نمایم.

معاون استاندار در ادامه گفت: از عملکرد خبرنگاران رضایت کامل دارم و طی هفت ماهه گذشته هیچ گلایه ای از هیچ خبرنگاری نداشته و ندارم.

وی در ادامه گفت: از فضای همدلی که تمامی مسئولین از امام جمعه و نماینده تا مدیران و مسئولان و البته مردم در ایجاد آن موثر بوده اند توسط اصحاب رسانه حفاظت شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار