استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت همیشه از رسانه‌ها حمایت و توجه زیادی به آنها داشته است گفت: رسانه‌ها می‌توانند در زمان نبود احزاب فعال در جامعه با مطالبه‌گری خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان در حوزه‌های مختلف جامعه برسانند.
کد خبر: ۴۷۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 12 August 2017
سید علی اکبر پرویزی شامگاه پنجشنبه در مراسم روز جشن روز خبرنگاران با بیان اینکه رسانه نقش سازنده‌ای در عرصه‌های اجتماعی  جامعه بر عهده دارد اظهار داشت: شفاف‌سازی امور از مهمترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: نگاه دولت همیشه حمایت از رسانه‌ها  و توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنها بوده زیرا تا کنون در این امر اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست، به موقع و موثر می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها مسئولان را یاری کند و ما در نظر داریم با حمایت از برنامه‌های روز خبرنگار در هفته دولت از مدیران مسئول رسانه‌ها و خبرنگاران استان خراسان جنوبی تجلیل خواهیم کرد.

پرویزی افزود: رسانه‌ها می‌توانند در زمان نبود احزاب فعال در جامعه با مطالبه‌گری خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان در حوزه‌های مختلف جامعه برسانند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران در راستای انعکاس خدمات دولت به مردم به عنوان واسطه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

پرویزی با بیان اینکه خبرنگاران افرادی متخصص، شجاع و متعهد بوده که در توسعه روز افزون استان نقش بر عهده دارند،افزود: خبرنگاران افراد مطئمن درجامعه هستند.

قرعه کشی برای اعزام به کربلا از بین خبرنگارانی که ثبت نام آنها در سامانه خانه مطبوعات تکمیل بود ه  یکی از برنامههای جشن روز خبرنگار بود که  این برنامه برای نخستین بار در طول تاریخ جشن های روز خبرنگار در استان انجام شد و در این میان 23 خبرنگار اسامی آنها بنابر قرعه‌کشی انتخاب شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار