۲۳ خبرنگار خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار به قید قرعه هدیه سفر به کربلای معلی گرفتند.
کد خبر: ۴۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 12 August 2017
مراسم جشن روز خبرنگار در استان خراسان جنوبی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و امید زندگانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در بیرجند برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اگر قرار است شفافیتی در امور صورت گیرد این مهم بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

سید علی اکبر پرویزی با بیان اینکه خبرنگاری فعالیتی سخت و پر تلاش است، افزود: ضرورت گسترش فعالیت خبرنگاران برای مسئولین واضح و روشن است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاهی حمایتی برای شفاف سازی امور به خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد، گفت: قطعا در فضای نبود رسانه ای فساد و تخلفات نهادینه و مشکلات عدیده ای رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه تا جایی که توان داشته باشیم مشکلات را برطر ف خواهیم کرد، عنوان کرد: امیدواریم مسئولین و اصحاب رسانه همواره تعاملی مشترک در جهت توسعه استان داشته باشند.

احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاری شخصیتی حقیقی نیست بلکه شخصیتی حقوقی و تاثیر گذار در جامعه است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران خوب می ببینند، خوب حس می کنند و خوب منتقل می کنند، افزود: شغل خبرنگاران ایجاب می کند رسالت خود را در نقش یک سفیر ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار ارزشمند و والا است، گفت: خبرنگاری تنها شغلی است که در آن ۳۶۵ روز را راجع به دیگران صرف می کنند و تنها یک روز برای خودشان ثبت می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در هیچ شرایطی به دلیل مشکلات و تنگناها قلم خود را نمی فروشند، عنوان کرد: خبرنگاری بیش از همه حرفه ها در کنار مردم و با مردم است لذا این مهم باعث می شود درد مردم را کاملا احساس کنند.

محبی با اشاره به اینکه خبرنگاران مشکلات همه مردم را می نویسند اما مشکلات خود را بازگو نمی کنند، گفت: خبرنگاری رکن رکین چهارم دموکراسی است.

در پایان جلسه امشب تعداد ۲۳ خبرنگار استان به قید قرعه برنده سفر عتبات عالیات شدند.

همچنین خبرنگارانی که قرار است به کربلا مشرف شوند می توانند یک نفر همراه داشته باشند که در این زمینه به انها تسهیلات برای اعزام به این سفر اعطا خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار