معاون سیاسی فرماندار ویژه طبس گفت: شهرستان طبس ظرفیت برگزاری مسابقات قرآنی در سطح ملی را دارد.
کد خبر: ۴۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 12 August 2017
سعید برقی جمعه شب در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن اوقاف خراسان جنوبی که به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد، ضمن پوزش به دلیل عدم حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و رئیس ستاد برگزاری مسابقات، از برگزارکنندگان این محفل قرآنی تقدیر کرد.

وی ادامه داد: از آغازین روزهای برنامه‌ریزی برگزاری این مسابقات، تمام امکانات را بسیج کردیم و 11 کمیته تشکیل دادیم، تا این مسابقات به بهترین و شایسته‌ترین نحو برگزار شود.

 وی بیان داشت: همزمان با برگزاری این مسابقات محافل متعدد قرآنی در مساجد و هیأت‌های مذهبی روستاها و شهرهای شهرستان طبس برگزار شد.

برقی افزود: باتوجه به برگزاری بسیار موفق این مسابقات، درخواست ما این است که از این پس شاهد برگزاری مسابقات کشوری قرآن در شهرستان طبس باشیم.

کیفیت برگزاری مسابقات قرآنی در طبس مطلوب است

آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، طی سخنانی در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن اوقاف خراسان جنوبی، روند برگزاری مسابقات قرآنی به میزبانی طبس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و این شهرستان را شایسته برگزاری مسابقات کشوری دانست.

وی با اشاره به برکات قرآن، اظهار داشت: خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت نشود، مقبره خانوادگی است! منازل خود را با تلاوت قرآن نورانی کنیم؛ باید فضای خانه آکنده از نسیم قرآن باشد.

وی درباره شهرستان طبس یادآور شد: طبس دارای پیشینه بسیار درخشان و علمای برجسته است که از آن جمله، آیت‌الله عباس واعظ طبسی و پدر ایشان هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار