معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند تحرک و پویایی است بنابراین باید برای ایجاد اشتغال از هر روزنه‌ای که وجود دارد استفاده کرد و شرایط را برای تولید و اشتغال مهیا کرد.
کد خبر: ۴۷۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 16 August 2017
بی‌بی عصمت سرفرازی ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید برای ایجاد اشتغال از هر روزنه‌ای که وجود دارد استفاده کرد و شرایط را برای تولید و اشتغال مهیا کرد.

وی افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند تحرک و پویایی است که توسط بخش تولید، بخش دولتی و اعتماد مردم و فعالیت سرمایه‌گذار ایجاد می‌شود.

معاون استاندار هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی بنا بر این است که سرمایه‌گذارانی که وارد استان می‌شوند با نیت کار خوب وارد شوند و تاکنون این اعتماد را به سرمایه‌گذاران داده‌ایم.

سرفرازی با تأکید بر اینکه امروز تمام دستگاه‌های اجرایی در کنار سرمایه‌گذاران هستند تصریح کرد: در خراسان جنوبی نیازمند سرمایه‌گذار هستیم و این امر خواسته مردم نیز هست و ما به دنبال آن هستیم.

وی با بیان اینکه مسائل حقوقی را باید خود سرمایه‌گذاران دنبال کنند خاطرنشان کرد: امسال در خراسان جنوبی بحث کشت پاییزه انجام می‌شود و این امر در استان‌های دیگر نتیجه مثبتی داشته است.

مدیرکل دفتر جذب حمایت از سرمایه گذاری‌های استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات کارخانه قند قهستان افزود: جلساتی برای حل مشکلات کارخانه قند برگزار شد تا هرکدام از دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند برای تسویه بدهی کارخانه قند و راه‌اندازی آن کمک کنند.

حسینی گفت: در حال حاضر سرمایه‌ای که نیاز است وارد این کارخانه شود حدود 30 میلیارد تومان است که توسط سرمایه‌گذاران هزینه خواهد شد اما باید امنیت سرمایه‌گذاری برای آنان در استان فراهم شود.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: اگر قرار است کارخانه قند قهستان راه‌اندازی شود باید برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد تا برای چگونگی انجام سرمایه‌گذاری بررسی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار