نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جوانان انقلاب یک حرکت فراگیر در عرصه علوم انسانی و اسلامی به وجود آورند و در مقابل اندیشه‌های غربی ایستادگی کنند.
کد خبر: ۴۸۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 20 August 2017
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در مراسمی از آقای مرتضی ضیائی نسب دانش آموز دارنده رتبه ٨ کنکور در گروه آزمایشی علوم انسانی قدردانی کرد.

وی گفت: مایه افتخار است که جوانان عزیز با شایستگی و انگیزه‌های که خودشان دارند و با تربیت متعهدانه خانواده‌ها و مربیانی که برای این سرمایه‌های بزرگ زحمت می‌کشند و زمینه رشد آنان را فراهم می‌کنند و به خصوص در فضای بسیج که فضای الهی و حرکت است برای کشور و استان کسب افتخار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه چشم جهانیان به رویش های انقلاب اسلامی دوخته شده است افزود: کارشناسان بیان می‌کنند رویش‌های انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه به گونه‌ای است که در صحنه‌های مختلف با جوانان دهه 60 مطابقت  می‌کنند و گاهی سبقت می‌گیرند مانند امثال شهید محسن حججی که در رویش ایمانی مشاهده کردیم و این یک روی سکه است روی دیگر سکه جوانانی است که در عرصه علم و تکنیک و رشد دفاعی کشور تلاش می‌کنند.

عبادی بیان کرد: انتظار است جوانان انقلاب اسلامی یک حرکت فراگیر در عرصه علوم انسانی و اسلامی به وجود آورند و در مقابل اندیشه‌های غربی ایستادگی کنند و این مهم با پشتکار و تلاش حاصل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار